رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

یکی از رسانه های تبشیری فارسی زبان که سابقه ای دیرین در دشمنی با دین مبین اسلام و مذهب تشیع دارد در اقدامی سئوال برانگیز تلاش کرده حوادث تروریستی بارسلون را به شیعیان مرتبط کند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت این سایت در خبری که منتشر کرده تصویر یکی از حسینیه های خارج از کشور را به صورت عامدانه برای خبر خود انتخاب کرده که که بدون شک این اقدام در جهت مقابله با تشیع، نظام اسلامی و ارزش های آن بوده است.

نویسنده سعی کرده تا با انتخاب این تصویر همراه با متن خبر  نقش مسلمانان در حوادث مزبور را به خورد مخاطب داده و سعی در القای اسلام هراسی کرده است.

مسیحیت تبشیری

این در حالی است که مسلمانان و به ویژه شیعیان اصلی ترین قربانیان گروههای تروریستی و داعش در خاورمیانه هستند و هر روز خبری جدید از ظلم  و جنایت های گروهای تکفیری علیه آنها در رسانه های جهان منتشر می‌شود.

بر اساس این گزارش  به نظر می‌رسد تلاش این وب سایت برای فرافکنی درباره حوادث تروریستی اخیر اسپانیا با هدف سرپوش گذاشتن بر حمایت اروپا از داعش و آدرس غلط به مخاطب دادن است هرچند بسیاری از سران همین فرقه به حمایت اروپا از داعش اعتراف کرده اند.

چنان که چندی پیش یکی از کارشناسان  شبکه مسیحی تبشیری ست سون پارس در اعترافی گفت که داعش توسط دولت های اروپایی، آمریکا، انگلستان، عربستان و ترکیه حمایت می‌شود.

وی با اذعان به این حقیقت افزود با کارهایی که آمریکا، انگلیس و تمام کشورهای غربی انجام دادند داعش درست شد و این بلا به سر کشور سوریه آمد و این کشور تکه تکه شد.

گفتنی است رفتارهای افراطی گروههای تروریستی مانند داعش هیچگاه مورد تائید هیچ یک از مذاهب اسلامی نبوده است و در حال حاضر هم بسیاری از مسلمانان جهان با این امر مخالف هستند.


اخبار مرتبط:

  1. اعتراف کارشناس شبکه مسیحی: داعش توسط اروپایی ها حمایت می شود+ ویدئو
  2. کینه عمیق داعشی‌ها و تبشیری‌ها از مدافعان حرم!


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی