رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه خرداد ۲۵ ۱۳۹۸، ۰۲:۴۷ ب.ظ

آقایان بهائی نگذارید کمر مسلمانان راست شود!!!

رهپویان هدایت: فرقه ها برای فعایت و جذب افراد، نیازمند منابع اقتصادی می باشند و معولا افراد  نیز پس از جذب باید به نوعی در تقویت بنیان های مالی فرقه کوشا باشند. اگرچه فرقه ها در ظاهر اعلام می کنند که پول و امور مالی را در راستای خدمت به اقشار جامعه مصرف می نمایند لکن با توجه به هدف و رویکردی که در این اقدامات نهفته است، سردمداران فرقه ها با شهرت سازی و جهد برای خوشنامی ریاکارنه می خواهند بازار کار خود را وسعت بخشند و افراد بیشتری را در تحت تسلط فکری و اقتصادی خود درآورند.

سرمایه مالی فرقه ها با حمایت سازمان های جاسوسی دشمنان و مساعدت پیروان نا آگاه تامین می شود. مشارکت در امور اقتصادی نه تنها منبعی برای فرقه محسوب می شود بلکه موجب می شود تا مهره های فرقه بتوانند در امور اقتصادی اجتماع اخلال ایجاد کنند. اندک پیروان فرقه ضاله بهائیت هم با راه اندازی مافیای اقتصادی می کوشند تا اهداف شوم خود را دنبال کنند. بهائیان به گرفتن ربا و نزول باور شدید دارند و از اینرو حضور آن ها در امور اقتصادی جهت متضرر کردن مسلمانان می باشد.

در رژیم پهلوی و در یکی از جلسات خصوصی بهائیان شیراز که جهت مداخله در امور اقتصادی تشکیل شده بود یکی از بهائیان گفت: بهائیان در کشورهای اسلامی می‌توانند امتیاز هر چیزی را که می‌خواهند بگیرند. تمام سرمایه‌های بانکی و ادارات و رواج پول در اجتماع ایران مربوط به بهائیان و کلیمیان می‌باشد. چرخ اقتصاد این مملکت به دست بهائیان و کلیمیان می‌چرخد. شخص هویدا بهائی‌زاده است آقای بهائیان نگذارید کمر مسلمانان راست شود.

اگرچه مطلبی که در آن محفل بیان شده با اغراق شدید همراه بوده و معدود پیروان بهائیت به تنهایی چنین توانایی  اقتصادی ندارند اما نکته اینجاست که پیروان این فرقه گمراه مهره هایی هستند که در راستای اهداف قدرت های استعماری به کار گرفته می شوند. دشمنان ایران با دخیل کردن بهائیان در امور اقتصادی و تزریق سرمایه به آن ها می کوشند تا نبض اقتصادی جامعه را به دست آنان دهند تا با این اقدام هم نیازمالی و نیز دینداری مردم را خدشه دار کنند.

گفتنی است تلاش بهائیان برای ضریبه اقتصادی به جوامع مسلمان امروز هم ادامه دارد. چنانکه در موضوع جنگ اقتصادی تحمیل شده به کشورمان، اعضای  فرقه کافر و ضاله بهائیت با قاچاق کالاهای مختلف و عرضه آن‌ها با لیبل‌های تقلبی به بازار، ‌ احتکار کالا در ایام فشار اقتصادی، تلاش برای نفوذ در بازار ارز و سکه قصد اخلال در اقتصاد کشور را دارند.  

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی