رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

آنارشیسم در زبان سیاسی به معنای ساختاری اجتماعی و سیاسی بدون دولت، یا به‌طور کلی جامعه‌ای فاقد هرگونه ساختار حکومتی است. واضح است که در چنین وضعیتی هرج و مرج فراگیر خواهد شد و نظم اجتماعی از میان خواهد رفت.

رهپویان هدایت: یکی از محورهای اصلی در فرقه ضاله بهائیت شعار وحدت عالم انسانی است که در حقیقت مقصود آن ها از این شعار مزورانه، بی اعتبار کردن قانون و تشویق به عدم تبعیت از حاکمیت می باشد. در بحث وحدت عالم انسانی افراد نباید تحت هیچ ساختاری جز تشکیلات اداری این فرقه ضاله قرار گیرند.

در فرقه ضاله بهائیت هیچ نوع ساختار سیاسی و حکومتی مورد تایید نیست و تنها "تشکیلات اداری" این فرقه صلاحیت مداخله در امور اجتماعی را دارد، این امر نشان می دهد ادعای عدم مداخله در امور سیاسی بهائیان نیز دروغ و فریبی بیش نیست. در حقیقت بهائیت با ساختار تشکیلاتی خود می کوشد تا با افزایش هرج و مرج و ترویج بی نظمی اجتماعی، نهادهای تشکیلاتی خود را برجسته نماید.

در رسانه رسمی این فرقه ضاله نوشته شده: "برای شکل‌گیری چنین روابطی بین فرد، موسسات و جامعه، بعضی از مفاهیم اساسی رایج از جمله مفهوم قدرت باید مورد بازبینی قرار گیرد" مقصود آن ها از بازبینی در قدرت این است که ضمانت های اجرایی قانون را از میان برداشته شود تا بازدارنده ای برای افزایش بی بند و باری و هرج و مرج نداشته باشند.

امروزه فرقه ضاله بهائیت برای رسیدن به مقصود خود یعنی ترویج فساد و بلوا در جامعه، بر حوزه های اقتصادی متمرکز شده اند چنانچه در اخبار آمده مهره های این فرقه ضاله به صورت برنامه‌ریزی شده سعی نموده اند در برخی صنوف به صورت تخصصی وارد شوند و بخش عمده بازار آن را به دست گیرند.

بخش هایی مانند امور مربوط به عینک و اپتیک از جمله جولان‌گاه‌های این تشکیلات مخرب است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی