رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه مرداد ۶ ۱۳۹۸، ۰۴:۲۳ ب.ظ

آتش افروزی سردمداران بهائیت

بهائیت به دلیل کمی تعداد و اندکی نفرات توان مقابله فیزیکی با جامعه اسلامی را ندارد و از این حیث با مظلوم نمایی و انجام اعمال مخربانه پنهانی مانند جاسوسی در صدد مقابله با جوامع اسلامی برآمده اند. ساختار بهائیت به گونه ای طراحی شده که اعضای آن همیشه در نزاع و جدال با ایران و مسلمانان باشند.

رهپویان هدایت: بها سردمدار این فرقه در کتاب مجموعه الواح ص 216، می نویسد: أنتُم یا أحِباءالله کُونُوا سحاب الفَضل لِمَن آمَنَ بِاللهِ و آیاتِه و عَذابُ المَحتُوم لِمَن کَفَرَ بِالله و أمرِه ( ای بهائیان! بر مؤمنین به خدا (بهاءالله) و آیاتش (کلام او)، اَبر رحمت و بر منکرین و مخالفین، عذاب حتمی باشید)

با این تفسیر تمام مردم ایران و مسلمانان به دلیل عدم تبعیت از تشکیلات بهائی دشمن آنان محسوب شده و بر اعضای فرقه واجب است که برای آنان به صورت عذاب حتمی ظاهر شوند!!! در حقیقت ریشه خیانت پیشگی بهائیان را باید در رفتار سردمدارانشان و گفته های آن ها جستجو کرد چراکه بهائیان بر اساس الگویی که آن ها طراحی کرده اند پیش می روند.

عبدالبها نیز که سردمداری این فرقه را پس از پدر بدست گرفت،  بعد از اتمام جنگ جهانی اول که بسیاری از انسان ها اعم از زنان و کودکان بی گناه در آن کشته شدند گفت : الحمدلله فضل شامل شد و قوّه‌ی ملکوت ابهی معجزه‌ی کُبری نمود که جمیع طوائف و اُمم در نائره‌ی حَرب (آتش جنگ) سوخته و بنیان‌های عظیم برافتاد(عباس افندی، مجموعه مکاتیب حضرت عبدالبهاء، شماره 52، ص 108)

خوشحالی عبدبها از کشته شدن انسان ها و جنگ های طولانی مدت که حاصل آن جز خرابی و ویرانی چیز دیگری نبود جایی برای ادعاهایی مانند صلح جهانی و وحدت عالم انسانی باقی نمی گذارد. موتون و مکتوبات بهائیان پرده از افکار و باورهای شوم آنان بر می دارد تا همگان آگاه باشند مهره های این فرقه ضاله به هر نحو ممکن به دنبال ضربه زدن به جوامع اسلامی می باشند.

جالب اینجاست سردمداران بهائیت به اقتضاء منافع تغییر موضع می دادند و سخنانی می گفتند که با هیچ منطقی سازگاری ندارد. عبد بها در جایی دیگر که ژست روشنفکری به خود گرفته است می گوید: پس منازعه با شیطان نیز جایز نه و نزاع و جدال با دشمن هم ممنوع است و سبب محرومی از فیض رب ودود؛ و انسان باید که طرف مخالف را به حال خود واگذارد.

این سخنان بها برای زمانی بود که وی در صدد عوام فریبی برآمده و تا آنجا پیش رفته که می گوید حتی شیطان را هم به عنوان دشمن در نظر نگیرید!!! درواقع این ماموریت بهائیت است که نظم و ترتیب جامعه را برهم زند و دوست را دشمن و دشمن را دوست معرفی کند. تکریم شیطان و دشمنی با مسلمانان توسط سران بهائیت نشان دهنده اوج انحراف آنان از مسیر انسانیت می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی