رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه آبان ۲۲ ۱۳۹۸، ۰۴:۰۸ ب.ظ

وحدت، آتشی به دامان تفرقه افکنان

رهپویان هدایت: امروز دشمنان برای تضعیف وحدت اسلامی، هویت فرهنگی و عناصر اسلامی را هدف قرار داده‌اند تا از تشکیل امت واحد اسلامی جلوگیری کنند.

بدون شک عزت و سربلندی هر امت در یگانگی و همبستگی آنهاست و اتحاد، بزرگ ترین عامل قدرت هر جامعه است؛ در مقابل ذلت و سقوط هر امت در تفرقه و پراکندگی آن نهفته است.

قرآن کریم می فرماید:

« وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعاً وَلاَ تَفَرَّقُوا وَاذْکُرُوا نِعْمَةَ اللّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُم بِنِعْمَتِهِ إِخْوَاناً وَکُنْتُمْ عَلَی شَفَا حُفْرَةٍ مِنَ النَّارِ فَأَنْقَذَکُم مِنْهَا...» (آل عمران/103)

'و همگی به ریسمان خدا [قرآن و اسلام] چنگ زنید و پراکنده نشوید و نعمت (بزرگ) خدا را بر خود به یاد آورید که چگونه دشمن یکدیگر بودید و او میان دل‌های شما، الفت ایجاد کرد و به برکت نعمت او، برادر شدید و شما بر لب حفره‌ای از آتش بودید، خدا شما را از آن نجات داد...'

رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند:

' وحدت مایه رحمت، و تفرقه موجب عذاب است' تمام برنامه‌های پیامبر اکرم (ص) نیز پس از دعوت به اسلام حفظ عزت و سربلندی مسلمانان بود که این امر مهم در پناه همفکری و همدلی آنان محقق خواهد شد.

امروز دنیای اسلام با چالش های بسیاری مواجه است و دشمنان طرح هایی در راستای تجزیه طلبی‌های قومی، مذهبی، ملی و حتی تاریخی به راه انداخته‌اند و تاریخ معاصر به ویژه بعد از انقلاب اسلامی این دسیسه ها را به طور متمادی برخود دیده است.

افراطیون شیعه انگلیسی و یا اسلام آمریکایی، مسیحیت صهیونیست، وهابیت و بهاییت در کنار شبه معنویت هایِ امتحان پس داده در آزمون صهیونیست ها و... به دنبال منافع خود هستند که هیچگاه وحدت جهان اسلام را بر نمی تابند. از این رو همه تلاش خود را معطوف به برهم زدن و تخریب وحدت اسلامی کرده و در این مسیر شیطانی کاملا هماهنگ هستند.

به تعبیر مقام معظم رهبری دو عامل عمده در مقابل وحدت جوامع اسلامی وجود دارد، یکی عامل درونی یا همان تعصب‌ها و پایبندی‌ها به عقاید خود است و دیگری عامل بیرونی یا دست‌های مغرض و تفرقه افکنِ دشمنان اسلام می‌باشد.

تمامی مصلحان و احیاگران اندیشه دینی، شکوفایی دگرباره تمدن اسلامی، آراستگی به فضیلت‌های اخلاقی در جوامع اسلامی، رفاه و خوشبختی مادی ملت‌ها و... را در گرو خودیابی و تحکیم پایه‌های برادری می دانند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی