رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه بهمن ۶ ۱۳۹۸، ۰۶:۲۶ ب.ظ

توطئه جدید دراویش افراطی در راه است

رهپویان هدایت: بعد از فوت نورعلی تابنده، هریک از مأذونین و مشایخ فرقه نعمت الهیه به رسم مرید بازی فرقه ای، به بهانه یاد بود وی مراسمی در شهر محل سکونت خود، برپا کردند.

در مراسم های یادبود قطب پیشین فرقه نعمت الهیه، مشایخ و مأذونین به مدح و ستایش قطب فرقه پرداختند و دراویش را تشویق و تحریک کردند که به آداب و رسوم فرقه ای بیشتر پایبند باشند حتی به تجدید بیعت با قطب بپردازند.

یکی از علت های اساسی برگزاری مراسم های خانقاهی دراویش در این ایام، به منظور بیعت گرفتن اجباری از دراویش برای قطبیت علیرضا جذبی است که با نظارت و هماهنگی روسای فرقه انجام می شود.

اقطاب و مشایخ فرقه نعمت الهیه، علی رغم اینکه در مکتوبات شان دم از شریعت و اسلام ناب محمدی می زنند اما در عمل، کاملا برخلاف آن عمل می کنند.

دراویش از حضور در مساجد و اقامه نماز در کنار مسلمانان، نهی شده اند و بایستی در مجالس خانقاهی با حضور قطب فرقه شرکت نمایند و در آنجا به آوازه خوانی در مدح و ستایش قطب فرقه بپردازند.

دراویش فرقه نعمت الهیه هیچ یک از مراسم های یادبود قطب فرقه را در مساجد برگزار نکردند و تمامی مجالس آنان در منازل شخصی با حضور مشایخ و مأذونین فرقه با حضور تعداد انگشت شماری از دراویش برگزار کردند.

این حرکت خصمانه دراویش نعمت الهیه، نشان دهنده تقابل علنی و آشکار علیه قداست و شأنیت اماکن مقدس اسلامی مانند مساجد و حسینیه است که باز هم از سوی دراویش نعمت الهیه در حال انجام است. 

توطئه جدید افراطیون و روسای فرقه نعمت الهیه، بازگشایی خانقاه امیر سلیمانی به بهانه مراسم چهلم نورعلی تابنده است تا بتوانند مراسم خانقاهی خود را طبق آداب و رسوم انحرافی با حضور دراویش به صورت مفصل برگزار نمایند.

روسای فرقه نعمت الهیه با قربانی کردن نورعلی تابنده، در صدد هستند بتوانند با برگزای مراسم های یادبود وی، علاوه بر ترویج مراسم های خانقاهی، یک وحدت ظاهری در میان بدنه دراویش به نفع قطب جدید فرقه نعمت الهیه، علیرضا جذبی ایجاد کنند تا  به گمان خود بقاء فرقه را حفظ کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی