رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
سه شنبه بهمن ۸ ۱۳۹۸، ۰۴:۰۴ ب.ظ

با اوشو از خانواده، حیا و عفت خداحافظی کنید!

رهپویان هدایت: یکی از ویژگی های بسیار زشت و به دور از اخلاق و انسانیت شبه عرفان های جعلی و وارداتی امروز، دامن زدن به گرایش های جنسی و بی بندوباری های اخلاقی است.

در این مقال به توصیه های یکی از معروفترین شبه معنویت های دهه های اخیر می پردازیم.

اوشو روابط جنسی حتی از نوع نامشروع آن را در زمره امورات مقدس! در زندگی قرار داده و آن را مهم ترین نیروی زندگی می داند.

 وی معتقد است کسی نباید روابط جنسی را محدود کند و آن را نکوهش کند! الماس های اوشو ص 383

این متقلب بزرگ در دایره عرفان هندی در نوشتاری بسیار عجیب اتفاقا روابط خاص جنسی را مقدمه عبادت می داند و می گوید این رفتار چون مولد عشق است و عشق هم مولد عبادت است پس این رفتار هم مقدمه ای برای عبادت است!

اوشو حتی پا را فراتر از رفتار نامشروع گذاشته و روابط جنسی با هم جنس را هم پیشنهاد می کند  و آن را نیز مقدس می شمارد و ادعا می کند که بهترین مکان برای خداشناسی کاباره است نه مسجد و کلیسا!!!

به این جملات هتاکانه و بی شرمانه اوشو دقت کنید: تانترا می گوید قبل از عشقبازی- بخوانید هرزگی و بی بندوباری_ با یک زن و مرد! ابتدا دعا کن زیرا دیدار ملکوتی انرژی ها در راه است. خدا تو را احاطه ه خواهد کرد!... هر جا که انرژی های دو عاشق با هم در می آمیزند زندگی آنجاست... همان ص 117

اوشو هر چند مراقبه های ساختگی زیادی را برای تمرین بیان می کند اما خود اذعان می کند که بزرگترین مراقبه برای فرد داشتن روابط فراوان و بی قید و شرط در مباحث غیر اخلاقی است!

او می گوید: روابط بی حد جنسی باید بزرگترین هنر مراقبه باشد. این پیشکش تانتراست و پیشکش تانترا از همه چیز عالی تر است. الماس های اوشو ص 240

اوشو در عرفان سراسر جعل و فساد خود معتقد است همه مشکلات بشر با داشتن این نوع روابط قابل حل است و مشکلات بشر را در چنین موضوع وقیح و غیر اخلاقی خلاصه می کند.

در کتاب مراقبه، هنر وجد و سرور اوشو می گوید: هر روز به انسان ها بر می خورم و آنها می آیند  و می گویند که در پی خداوند هستند. هر چه بیشتر آنها را می سنجم بیشتر در می یابم که مشکل آنها مسائل جنسی(نداشتن روابط و بی بندوباری های جنسی) است... تا زمانی که این مساله حل نشود جستجوی خداوند امکان ناپذیر است!ص 82

اوشو تمام مشکلات بشر را در داشتن روابط آزاد و بی قید و شرط خلاصه کرده و ادعا دارد که بشر اگر به راحتی با هر شخصی که میل دارد رابطه داشته باشد تمام مشکلاتش حل خواهد شد!!

در واقع نظریات اوشو (که نیازمند بررسی بیشتر و توضیحات فراوان تری است اما به دلیل قباحت و خلاف عفت بودن آن از طرح و بسط آن چشم می پوشیم) در شیوه ای که اسم آن را معنویت و عرفان می نامند! کاملا ضد اخلاق و معنویت است و بر اساس تئوری های او اتفاقا رذایلی چون لواط، زنا، فحشا و بی بندوباری، نابودی روابط اصیل خانوادگی و در نهایت نیست و نابود شدن خانواده، به فضائل اخلاقی و شیوه های سیر و سلوک معنوی تغییر یافته است!!

اوشو نه تنها در متد خود مانعی برای این بی عفتی ها و فسادها ایجاد نکرده بلکه کاملا در جهت عکس آن به تبلیغ، ترویج و فلسفه بافی درباره آن نیز پرداخته و بهترین راه برای رشد را در کثرت بی عفتی می داند.

 به واقع باید گفت که نقطه مقابل این نوع توصیه های اوشو این می شود که انسان، با حیا و عفت، با روابط سالم و ازدواج صحیح، با فرزند آوری و خوشی های در کنار پدر و مادر بودن و آرامش در کنار همسر و فرزندان بودن به مرور باید وداع کند و آن را به افسانه ها بسپارد!!

شگفت آور اینکه چطور کتب و نوشته های چنین فردی با این درجه از رذالت و انحراف در کشور منتشر شده و پخش می شود و چطور جامعه اسلامی این چنین هجمه به خود را برمی تابد!؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی