رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه فروردين ۲۳ ۱۳۹۹، ۰۴:۵۴ ب.ظ

سیاست بهائیان در تحقیر جوامع انسانی

رهپویان هدایت: فرقه ضاله بهائیت همیشه در حمایت از  ظالم و دشمنی با مظلوم حرکت نموده و این مشی، اساس ساز و کار آن ها می باشد. در حقیقت راه اندازی این فرقه ضاله با این هدف بوده است که جوامع در مواجهه با قدرت های استعماری منعطف، سرخورده و ظلم پذیر باشند.

عبدالبهاء از سرکردگان فرقه ضاله بهائیت می نویسد: «امر منصوص این است: یا اولیا و امناء، ملوک مظاهر قدرت و مطالع عزت و ثروت حق اند، درباره ی ایشان دعا کنید، حکومت ارض به آن نفوس عنایت شد.»

در این نوشته عبدبها ثروت و قدرت سلاطین را دلیلی بر تبعیت و ثناگویی از آنان عنوان کرده و به وضوح نشان داده که بهائیان تنها پول و قدرت را شاخصی برای فرامان برداری می شناسند. این رویه باطل موجب شده تا امروزه مهره های بهائی بیش از پیش دست به دامان دولت هایی چون آمریکا گردند و خوش خدمتی به اسرائیل را در سر لوحه کار خویش قرار دهند.

در واقع مهره های فرقه ضاله بهائیت مانند سردمدارانشان تنها به اقتضاء منافع سخن می گویند و جز به سود تشکیلات جاسوسی خود نمی اندیشند. جالب است که وقتی سرکردگان بهائیت بوی پول و دارایی به مشام حریص شان رسید عنان از کف داده و شعارهای ساختگی مانند وحدت عالم انسانی را به کل فراموش سپرده و همه را به تبعیت از صاحبان زر و زور فراخواندند.

عبدبها در نوشته خود موسوم به رساله مدنیه می نویسد: هر ملتی باید عقاید سلطانش را ملاحظه نماید و در آن خاضع باشد و به امرش عامل و به حکمش متمسک!!!

دکتر خنجی در این باره می نویسد: «رساله ی سیاسیه که عبدالبها در اینجا به آن اشاره می کند، رساله ای است که در باب روابط ملت و حکومت و حقوق سیاسی افراد، تدوین شده است و در آنجا، هر گونه حق سیاسی را از ملت سلب نموده و حکومت را مخصوص ملوک و موهبت الهی می شمارد. باری، لوح فوق، نشان می دهد که منظور بهائیان از عدم دخالت در سیاست به چه معنی است و چه هدفی را دنبال می کند.

فعالیت امروزه بهائیان در عرصه سیاسی علی رغم شعار دروغین عدم مداخله در امور سیاسی و همچنین وطن فروشی آنان نشان می دهد که بهائیان تنها دولت های معاند غربی و رژیم غاصب صهیونیستی را به عنوان سلطان می شناسند و از آن تبعیت می کنند.  


 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی