رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: قتل مرد بی گناه سیه پوست در مینه سوتا آمریکا تبدیل به تیتر یک همه خبرگزاری‌ها شده است و هر سایتی را باز می‌کنید خبری از این فاجعه انسانی به چشم می‌آید تنها در سایتهای وابسته به اردوگاه صلیبی است که هیچ مطلبی درباره این جنایت دیده نمی‌شود.

مدیران این سایت‌ها به خوبی آگاهند که اگر کوچکترین حرفی در این خصوص بزنند و خبری منتشر کنند بلافاصله بودجه آنها قطع شده و مجبورند به جمع هزاران بی خانمان در امریکا بپیوندد پس شرافت کاری خبرنگاری را به کناری نهاده و گویی که هیچ اتفاقی نیفتاده به پوشش خبری مثل ثبت رکورد کرونا در فلان کشور می‌پردازند.

نکته این جاست که حتی در کتاب مقدس هم تفاوتی میان سفید و سیاه وجود ندارد و بنا به اعتقاد خود این آقایان، [حضرت] مسیح قربانی شد و خون خود را فدیه همه انسان‌ها داد حالا چه سفید و چه سیاه اما مدیران و مسئولین جریان تبشیر چنین اعتقادی ندارند و با سکوت خبری خود نشان دادن بر خلاف مسیح، برای آنها بین جان انسان سفید و سیاه تفاوت از زمین تا آسمان است.

سخنان مزبور مطابق اخبار منتشر شده در بنگاه‌های خبری وابسته به این جریان است. از زمان رخ داد جنایت‌های وسیع سازماندهی شده علیه سیاه پوستان یعنی از سال 2014 تا 2020 هیچ خبری از این جنایاتِ علیه انسانیت، در هیچ کدام از سایت‌های وابسته به اردوگاه صلیبی منتشر نشده و این در حالی است که حداقل در چند روز اخیر سرتیتر همه سایت‌های خبری قتل «جرج فلوید» یک مرد سیاهپوست در حین بازداشت است.

این رویکرد انسان ستیزانه نشان می‌دهد جریان تبشیر و ادعاهای این فرقه انحرافی مانند محبت، انسانیت، عشق و دیگر مفاهیم والای انسانی، همه و همه تنها ابزاری برای جذب و فریب افراد ساده لوح است و این جریان انسان ستیز جایی که منافعش ایجاب کند حتی حاضر است کتاب مقدس را نیز زیر پا بگذارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی