رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

مهره های فرقه ضاله بهائیت در محافل خصوصی شان، آمریکا را به عنوان مهد اصلی خود معرفی می کنند چراکه بعد از اسرائیل، محفل ملی این کشور در شیکاگو به چاپ و سانسور مکتوبات بهائیان مبادرت می کند.

از آنجا که رویکرد بهائیان در مواضع سیاسی از آمریکا تعیین می شود، مهره های این فرقه هیچگاه در برابر اقدامات خشن و تروریستی این کشور سخنی به میان نمی آورند و با فرافکنی و مغلطه به حمایت از آنان می پردازند.

در این ایام که شهر های مختلف آمریکا به مرز سقوط نزدیک شده و افراد زیادی نیز کشته می شوند، محافل بهائی نه تنها هیچ موضع انتقادی نگرفته اند بلکه مهره های رسانه ای آنان مانند نادر پزشکزاد با سفسطه های بی ربط در صدد توجیه رفتارهای خشن دولت آمریکا برآمده اند.

جالب است که به محض بروز کوچکترین اتفاقی در جوامع اسلامی مهره های فرقه ضاله مضله بهائیت شعارهایی چون وحدت عالم انسانی و امثالهم سر می دهند درحالی که در برابر هر جنایتی از دولت های استعماری سکوت پیشه می کنند.

 

ریشه یابی نژاد پرستی بهائیان

بررسی رفتارهای اروز این فرقه نسان می‌دهد تبعیض نژاد در ساختار بهائیت نهادینه شده است. در واقع شعارسازی های ساختگی مانند برابری و امثالهم، توسط مهره های بهائی مطرح می شود تا سرپوشی بر اقدامات بسته و دیکتاتور مآبانه تشکیلات اداری این فرقه باشد.

عباس افندی، ملقب به عبدالبهاء و دومین رهبر فرقه‌ی بهائی، در سفر خود به ایالات متحده آمریکا، اظهارات عجیب و معناداری نسبت به سیاه‌پوستان بیان می‌دارد. وی در سخنرانی خود، به سیاه پوستان توهین کرد و آنها را با لفظ توهین آمیز گاو خطاب کرد. (خطابات بزرگ، ص 119) بنابر گفته عبدبها سیاهان گاوهایی هستند که خداوند آن ها را به شکل آدم آفریده است. عبدبها حتی پا را از این فراتر گذاشته و ظلم سفیدها بر سیاه پوستان را به منزله لطف سفیدهای آمریکایی قلمداد کرد و گفت «می‌خواهم مطلبی بگویم تا سیاهان ممنون از سفیدان شوند پس شما باید بسیار ممنون سفیدان آمریکا باشید تا در مراتب انسانی ترقی نمایید... شما باید بسیار اظهار ممنونیت از سفیدان نمایید که سبب آزادی شما در آمریکا شدند!...».

در واقع عبدالبهاء برای جلب رضایت سرمایه‌داران آمریکایی، دم از عدالت آمریکا در برخورد با سیاهان می‌زند و این همه رنج و مصیبتی را که آمریکایی‌ها و کشورهای غربی بر سیاهان آفریقا وارد ساختند، نادیده می‌گیرد و به سیاهان آمریکا توصیه می‌کند که باید شکرگذار سفیدپوستان آمریکایی باشید! یعنی نژاد پرستی ساختارمند که امروزط هم در میان بهائیان دیده می‌شود.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی