رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه مرداد ۴ ۱۳۹۹، ۰۶:۱۴ ب.ظ

شبکه وهابی کلمه محل جولان مهره های بهائی

رهپویان هدایت: در ایام اخیر مهره های فرقه ضاله بهائیت از ارتباط خود با شبکه های وهابی پرده برداشته اند و به طور مستقیم در برنامه های آنان شرکت می کنند. این درحالی است که بهائی ها به هیچ عنوان مشی مسلمانان را قبول ندارند و از هیچ هتاکی و توهینی به باورهای آنان ابائی ندارند و در برابر وهابی ها نیز به افراطی ترین شکل ممکن و با شیوه تکفیر، کمر به قتل مسلمانان بسته اند.

حال این دو فرقه که یکی مدعی روشنفکری و مساوات می باشد چگونه با فرقه ای سفاک و تکفیری هم صحبت شده است؟ واقعیت این است که هر دو جریان علی رغم اختلافات ظاهری در باورها، عملا خشن و تروریستی می باشند با این تفاوت که در وهابی ها این اقدام آشکار و در تشکیلات بهائیت این عمل به شیوه ای مرموزانه و غیر آشکار انجام می گردد.

اما نکته قابل توجه  اینجاست دشمنی با ایران نیز از دیگر مشترکات هر دو این جریانات می باشد و از این رو زمانی که بحث ایران و مسلمانان مطرح می گردد جمیع فرقه های دست ساز استعمار که هر کدام برای ذائقه ای طراحی شده اند اختلافات ظاهری را کنار گذاشته و به صورت یکپارچه به عداوت علیه ملت ایران می پردازند.

نمونه بارز آن مرتضی اسماعیل پور مهره رسانه ای فرقه ضاله بهائیت می باشد که مکرر با شبکه های وهابی به مصاحبه می پردازد و مواضع ضد اسلامی خود را از طریق آنان ترویج می دهد. اما آنچه که بیش از پیش نفاق اسماعیل پور و امثال او  را آشکار می کند این است که وی مکرر از حقوق بشر و این قبیل امور دم میزند درحالی که شبکه های تکفیری وهابی مانند کلمه(که شیعیان و عموم ملت ایران را کافر و واجب القتل می دانند) محل جولان او گشته است.

در حقیقت بهائیت و وهابیت دو جریان مخرب ضد ایرانی و شیعی می باشند که در این ایام پرده از رخ برگرفته و علنا با یکدیگر هم پیمان گشته اند. تشابهات مخرب بسیاری بین مشی و عملکرد بهائیان و وهابی ها وجود دارد که در شماره های بعد به آن خواهیم پرداخت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی