رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

فشار رسانه ای همان چیزی است که تشکیلات فرقه ضاله بهائیت برای پیشبرد نقشه های ضد ایرانی خود به آن دل خوش کرده است. تشکیلات فرقه ضاله بهائیت که در نهایت توهم زدگی بحث جامعه سازی فرقه ای را مکرر در پیام های خود منتشر می کرد امروز از موضع مظلوم نمایی وارد شده و از حقوق شهروندی دم می زند!!!

رهپویان هدایت: نکته قابل توجه اینجاست حقوق شهروندی مختص کسانی است که اهل و تابع آن جامعه می باشند نه افرادی که  سرسپرده دشمنان آن ملت بوده و شعارشان بی وطنی و ارادت شان به تشکیلات جاسوسی بیت العدل می باشد. در حقیقت حقوق شهروندی ملت ایران ایجاب می کند با جریان های مخرب که تلاششان  لطمه به جان، مال و ناموس ملت ایران است مقابله شود و از فعالیت های آنان ممانعت به عمل آید.

امروزه برخی افراد ساده اندیش که عقده روشنفکر پنداشته شدن  دارند و عمدتا در دسته منورالفکرهای تقی زاده‌گونه جای می گیرند، مطالبی در حمایت از این تشکیلات جاسوسی می‌نویسند. در حالی که هیچ شناختی از ماهیت و ریشه های این فرقه ضاله مضله ندارند و اگر کمی به تاریخ رجوع کنند خواهند دید که بابیان و بهائیان چگونه با ترور و کشتار ملت ایران در صدد نقض حقوق شهروندی آنان برآمدند.

خوب است این روشنفکرنما‌ها که جز ساده لوحانی کم ذکاوت نیستند واقعه شورش بابیان را در زنجان، نیریز فارس، طبرسی مازندران و... بخوانند یا حداقل از یک فرد مطلع بپرسند تا بدانند جریانی که از آن حمایت می کنند چه بیشینه ای دارد و چگونه به وجود آمده است.

جریان بابی که فرقه ضاله بهائیت از درون آن بیرون آمد و سرکردگان آن مانند بها نیز خود در ابتدا با این نام خوانده می شدند، در فتنه ای که به راه انداختند شهروندان ایران را کشته و دارایی آنان را به تاراج بردند.

حاج میرزا جانی کاشی که خود از  مورخین بابی بوده در خصوص یکی از این اقدامات تروریستی بابیان می نویسد: جمعی رفتند و در شب یورش برده، ده را گرفتند و یک صد و سی نفر را به قتل رسانیدند، تتمه فرار نموده، ده را حضرات اصحاب حق، خراب نمودند و آذوقه ایشان را جمیعا به قلعه بردند.( کاشانی، حاجی میرزاجانی، نقطةالکاف، ص۱۶۲).

حال چه شده تشکیلات فرقه ضاله بهائیت و مهره های جاسوس آن چنین بیشینه خود را پنهان می‌کنند و کلیدواژه های حقوق شهروندی را در خصوص خود که قاتلین مردم ایران می باشند به کار می برند؟ در واقع با توجه به شکست بهائیان در ستیزها و نزاع های نظامی آنان به جنگ رسانه ای روی آورده‌اند تا با این حربه بستری برای گسترش فعالیت های مخرب خود پیدا کنند.

چنانچه در قسمت نخست این یادداشت آمد، فرقه ضاله بهائیت امروزه به وسیله‌ای جهت سیاه نمایی و فضاسازی رسانه‌ای علیه کشور تبدیل شده است، جالب است دشمنان کشور که هیچ حقی برای شهروندان ملت ایران قائل نیستند و این امر را در تحریم های ظالمانه ای که بنا کردند به وضوح نشان دادند، امروز برای اندک مهره های بهائی دلواپس شده اند و از حقوق شهروندی آنان دم می زنند. تشکیلات فرقه ضاله بهائیت چرا انقدر برای دشمنان ملت ایران از اهمیت برخوردار است؟

فعالیت مهره های فرقه ضاله بهائیت که زیر نظر مستقیم بیت العدل واقع در سرزمین های اشغالی است بر محورهایی چون طرد اسلام، ترویج بی حجابی، تضعیف ملت ایران و ... قرار گرفته و از این رو هرگونه اقدام فرقه ای آنان ممنوع می باشد چنانچه طبق اصل سیزدهم، بهائیان جزو اقلیت‌های دینی در ایران شمرده نمی‌شوند و در انجام مراسمات خود آزاد نیستند.

از سویی طبق مدعای خود بهائیان و نوشته های سرکردگان مبنی بر تبعیت از قانون رسمی کشور آنان نباید در صورت ممانعت از فعالیت های ضد ایرانی شان به شانتاژ رسانه پرداخته و دست به دامن چند سیاست مدار غربی ضد ایرانی گردند تا با این حربه بستری برای رخنه در کشور بیابند.

عبدالبهاء دومین سرکرده فرقه ضاله بهائیت در خصوص تبعیت بهائیان از قوانین حاکمیت می نویسد: «باری به نص قاطع جمال مبارک (بهاء)، ابداً بدون اذن و اجازه‌ی حکومت، جزئی و کلی نباید حرکتی کرد و هر کس بدون اذن حکومت اَدنی حرکتی نماید، مخالفت به امر مبارک کرده است و هیچ عذری از او مقبول نیست... امر قطعی الهی این است که باید اطاعت حکومت نمود. این هیچ تأویل بر نمی‌دارد و تفسیر نمی‌خواهد. از جمله‌ی اطاعت این است: کلمه‌ای بدون اذن و اجازه حکومت نباید طبع گردد، تکلیف احبای الهی، اطاعت و انقیاد حکومت است، خواه استقلال و خواه مشروطه

امروزه بهائیان برخلاف مدعای سردمدارشان عمل می کنند که این امر نشان می دهد چنین لفاظی هایی جز برای فریب ساده لوحان و کم هوشان نبوده چراکه امروزه نیز بهائیان در عمل به محض مواجهه قانونی، دروغ پردازی‌های خود را از رسانه های غربی یا سیاستمداران آنان علیه ملت ایران مطرح می‌کنند.

در پایان باز متذکر می گردد طبق گفته بها، سرکرده و خدای خود خوانده بهائیان هیچ فخری(افتخاری) در حب و دوستی وطن وجود ندارد و از این رو بهائیان که توسط برخی سعی می شود به عنوان شهروند ایران پنداشته شوند، خود نیز خویش را بنده و عبد تشکیلات بیت العدل می دانند تا یک ایرانی.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی