رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه بهمن ۲۹ ۱۳۹۹، ۱۰:۵۹ ق.ظ

بازی دو سر باخت دراویش گنابادی

 

رهپویان هدایت: باگذشت سه سال از غائله گلستان هفتم، همچنان دراویش فرقه نعمت الهیه، با خط گیری از معاندین و مخالفین نظام جمهوری اسلامی بحران سازی‌های تصنعی و تخیلی در فضای مجازی به راه می‌اندازند تا شاید بتوانند چهره جلادان فرقه را به خاطر ریختن خون فرزندان این سرزمین، تطهیر کنند و از مجازات قتلی که مرتکب شدند بگریزند.

عناصر جریان دراویش فرقه نعمت الهیه، از ماه‌ها قبل به همه دراویش بیچاره اعم از کسانی که در غائله گلستان هفتم شرکت کرده بودند و چه دراویشی که اصلاً هیچ اطلاع و خبری از غائله گلستان هفتم ندارند، فراخوان دادند به داستان‌سرایی تخیلی و توهمی درباره گلستان هفتم، مشغول شوند.

روسای فرقه نعمت الهیه، درصدد هستند غائله گلستان هفتم را یک نقطه عطف تاریخی در مسلک درویشی خود مطرح کنند. آن‌ها می‌خواهند روزی که دراویش داعشی برای حمایت از قطب فرقه، با در دست گرفتن قمه و قداره‌هایشان در منطقه پاسداران تهران، در مقابل خانه وی، تجمع کردند را به‌عنوان نمادی از وفاداری و حمایت از قطب معلوم‌الحالشان در تاریخ سیاه فرقه ثبت کنند.

 دراویشی که قریب یک ماه، آسایش و امنیت ساکنین منطقه پاسداران را مختل کرده بودند. خیابان‌های ورودی گلستان هفتم را مسدود و با تحصن در مقابل کلانتری پاسداران، به دادوبیدادهای بیهوده مشغول شده بودند، همگی ازنظر نورعلی تابنده، برادرانی هستند که با خلوص نیت ارادت خود را به قطب فرقه نشان دادند.

نورعلی تابنده با مدیریت خصمانه خود در غائله گلستان هفتم، مسیر گمراهی و بدنامی را برای دراویش بیچاره تا ابد هموار ساخت. دراویش فرقه نعمت الهیه با فرمان‌برداری متعصبانه و کورکورانه از دستورات قطب فرقه، مرتکب قتل 4 نفر از فرزندان برومند این سرزمین شدند. بعد از وقوع این جنایت فراموش‌نشدنی، نورعلی تابنده یک‌باره، با صدور یک بیانیه، خود را از هرگونه مسئولیت قانونی این کشتار وحشیانه مبرا اعلام کرد.

دراویش فرقه نعمت الهیه بعدازآنکه قطب حقوقدانشان پشت آن‌ها را خالی کرد سعی کردند با قهرمان سازی از جلادانی همچون محمد ثلاث دستان کثیف خود را که به خون فرزندان این مرزوبوم آغشته شده بود را پاک کنند اما باگذشت هرسال از این واقعه دردناک، صدای طبل رسوایی آنان بیشتر می‌شود.

امسال هم دراویش بیچاره، از قربانی جدیدشان که هنوز نفس می‌کشد رونمایی کردند وازنام وی برای مظلوم‌نمایی‌هایشان، در حال استفاده ابزاری هستند و این درویش فریب‌خورده را قربانی سناریوهای خصمانه‌شان کردند تا به گمان خود، مردم را از توجه به زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای مدافع حریم امنیت، غافل کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی