رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه ارديبهشت ۱ ۱۴۰۰، ۰۳:۱۹ ب.ظ

آواز قطبیت آینده فرقه، از کشور های غربی به صدا درآمد.

هرچه وخامت حال جسمی و روحی قطب فرقه نعمت الهیه گنابادیه بیشتر در معرض نمایش قرار می‌گیرد، تحرکات خزنده مدعیان قطبیت در میان بدنه جریان دراویش بیشتر می‌شود. در این مجال قصد داریم برخی از تحرکات عناصر جریان دراویش را بیان کنیم.

قطب کهن‌سال فرقه نعمت الهیه با 94 سال سابقه درویشی در خاندان تابنده، ردای قطبیت را از آن خود کرد اما با توجه به شرایط آشفته امروز جریان دراویش، از درک شیرینی منصب قطبیت ناکام مانده است.

علیرضا جذبی هم‌اکنون در سن 95 سالگی قرار دارد. وی به دلیل ضعف شدید جسمی‌توانایی سخن گفتن با دراویش بیچاره را بیشتر از سه یا چهار دقیقه ندارد و آنچه می‌توان بیان کند نصیحت‌های تکراری و شنیده‌شده برای دراویش است و بس.

در این شرایط وخیمی که قطب فرقه به سر می‌برد، مصطفی آزمایش برای جبران جایگاه ازدست‌رفته خود نزد دراویش، به‌یک‌باره ادعاهای تخیلی و خارج از حد و اندازه خود را در فضای مجازی مطرح می‌کند. مأذون مطرود فرقه اخیراً مدعی شده است که تنها کسی که از سوی نورعلی تابنده، مأموریت داشته عرفان واقعی را به جهان عرضه کند، شخص خودش بوده است. گویا این وظیفه سنگین را از ابتدای تشکیل فرقه نعمت الهیه تاکنون، هیچ‌یک از اقطاب و مشایخ فرقه نتوانستند انجام بدهند، لکن در حال حاضر شخص مصطفی آزمایش از عهده این وظیفه سنگین برآمده است!!

محمد اسماعیل صلاحی درویش بیچاره فرقه که اولین مدعی قطبیت فرقه بود، با سندسازی‌های جعلی و اباطیل گویی مکرر در مقابل دوربین، نتوانست ذره‌ای توجه دراویش را جلب کند و امروز مترسک میبدی فرقه نعمت الهیه تبدیل‌شده است. این بیچاره توان مقابله با تحرکات مصطفی آزمایش را نداشته و به‌ناچار برای حفظ آبروی اندکی که دارد، در برابر مأذون لندن نشین فرقه، سر ارادت خم کرده تا شاید وی نگاهی به این درویش بی‌سواد بکند.

از سوی دیگر، مشایخ فرقه برای حفظ جایگاهشان در بدنه جریان دراویش، به حمایت از قطب فرقه و خاندان تابنده بلند شدند. مرتضی محجوبی مأذون سرسپرده ملایر، اخیراً در اظهاراتش اعلام کرد مصطفی آزمایش و صلاحی جزء بدنه فرقه نعمت الهیه نیستند و فقرای بیچاره از آن‌ها دوری کنند.

در همین اثنا، رضا تابنده فرزند علی از اقطاب پیشین فرقه نعمت الهیه، در کانادا از تمام دراویش التماس می‌کند که در برنامه زنده (لایو اینستاگرام) حاضر شوند تا مدح و تمجیدهای وی خطاب به خاندان تابنده را گوش کنند. هدف وی از این برنامه مجازی، مسیر سازی مناسب برای بازگرداندن منصب قطبیت به خاندان تابنده است.

امروز آواز قطبیت آینده فرقه نعمت الهیه، برخلاف دوره‌های گذشته، از سوی کشورهای غربی به گوش می‌رسد و هرچه می‌گذرد رقابت‌های آنان برای کسب جایگاه قطبیت بیشتر نمایان می‌شود


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی