رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه اسفند ۲۵ ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰ ق.ظ

آمریکا بهشت دگرباشان جنسی

رهپویان هدایت: فعالیت‌های دگرباشان جنسی در کشورهای غربی رو به افزایش است.بسیاری از دولتمردان واربابان کلیسای جوامع غربی اهمیت ویژه به وضعیت دگرباشان جنسی می‌دهند . نکته قابل توجه این است در جوامعی  که مسیحیان پروتستان اکثریت جامعه را به خود اختصاص داده اند حضور دگر باشان  جنسی در آنجا نسبت به سایر کشور ها بیشتر است. به عنوان نمونه ؛ 43 ایالت از 50 ایالت آمریکا را مسیحیان پروتستان تشکیل داده اند.بیشترین بافت به اصطلاح مذهبی مردم آمریکا را مسیحیت پروتستان تشکیل داده است. در حال حاضر آمریکا به عنوان پرجمعیت ترین کشور مسیحیت پروتستانی در جهان، بیشترین و بهترین حمایت‌های فراقانونی خود را برای ترویج فرهنگ دگرباشان جنسی به کارگرفته و تنها تعداد انگشت شماری از ایالت های آمریکا مانند فلوریدا مخالفت خود را اعلام کرده اند.

در این مجال، قصد داریم برخی از حمایت‌های فراقانونی و تحرکات دگرباشان جنسی را با ذکر مصادیق عینی در جامعه امروز آمریکا را به‌اختصار بیان کنیم.

از میان ایالت‌های آمریکا، ایالت نوادا، کالیفرنیا، تگزاس، لوئیزیانا به ترتیب بیشترین معضلات و فسادهای جنسی را از آن خودکرده‌اند. شهر معروف لاس‌وگاس در ایالت نوادا بهترین مکان برای زندگی دگرباشان جنسی محسوب می‌شود. تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد بیشترین آمار خشونت و درگیری در این ایالت بوده و در حال افزایش صعودی است.

دریکی از مؤسسات آموزشی در نیویورک، جوانان را تشویق می‌کنند علاوه بر مطالعه کتاب در مورد دگرباشان جنسی، آنان را وادار می‌کنند که تصاویر و خاطرات خود را بیان کنند. در همین راستا، انجمن ملی آموزش آمریکا اخیراً از وزارت آموزش ایالت نیویورک درخواست کرد بیشترین و بهترین کتاب موردعلاقه جوانان را معرفی کند. کتاب‌های مربوط به مسائل دگرباشان جنسی به‌عنوان جذاب‌ترین کتاب موردعلاقه جوانان نیویورک به این انجمن پژوهشی اعلام شد.

سازمان زندان‌های آمریکا اعلام کرده است که حضور دگرباشان جنسی در زندان افزایش چشمگیری داشته و معضلات اخلاقی و جنسی آنان در محیط زندان غیرقابل‌کنترل شده است. مدیران زندان آمریکا، برنامه‌های جداسازی آنان را با بیشترین سخت‌گیری ممکن اجرا می‌کنند.

 قانون برابری دگرباشان جنسی در آمریکا در مرحله تصویب نهایی قرارگرفته است. در این قانون هرگونه تبعیض بر گرایش جنسی افراد ممنوع شده است. حامیان دگرباشان جنسی از دولت دموکرات بایدن انتظار دارند که هر چه زودتر این قانون تصویب و اجرایی شود.

در برخی از ایالت‌های آمریکا با ارائه مسکن به دگرباشان جنسی مخالفت می‌شود. باروی کار آمدن دولت بایدن، بسیاری از مشکلات مسکن مانند خرید و اجاره برای دگرباشان جنسی مرتفع شده و برخی از ایالت‌ها، حمایت‌های قانونی خاصی را برای تهیه مسکن دگرباشان جنسی اعمال نموده‌اند.

مسیر همواری که آمریکای پروتستانی  برای دگر باشان جنسی فراهم نموده است از زبان نظرسنجی مشهور مانند گالوپ نشان می‌دهد، این کشور در حال تبدیل‌شدن به بهشتی برای دگر باشان جنسی است و این هم یکی از اهداف شوم ترویج مسیحیت صهیونیستی در جوامع غربی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی