رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 فرقه‌های صوفیه مهم‌ترین بستر برای ترویج آموزه‌های انحرافی و جعلی در جوامع اسلامی به‌حساب می‌آیند. دراویش صوفیه که به‌اصطلاح خود را مطیع علمای اعلام و مراجع عظام وقت نشان می‌دهند اما در انجام آداب‌ورسوم فرقه‌ای، تنها از دستورات گمراه‌کننده اقطاب و مشایخشان تبعیت می‌کنند.

بسیاری از دشمنان دیرینه اسلام ناب محمدی از این ظرفیت دراویش صوفیه در زمان‌های مختلف به‌خوبی بهره‌برداری کرده‌اند. جریان فراماسونی یکی از جریان‌های مهم و تأثیرگذار بر جریان صوفیه داخل کشور است. فعالیت انجمن اخوت در دوران ناصر الدین شاه سرآغاز حرکت خزنده این جریان شیطانی در جوامع اسلامی است.

امروزه بسیاری از آداب‌ورسوم‌های فرقه‌های قادریه مانند شیوه مراسم‌های خانقاهی و تفکرات شیطانی دراویش علی الهی همسو با آموزه‌های شیطانی فراماسونی است که در آینده به‌صورت مفصل به آن خواهیم پرداخت.

فرقه نعمت الهیه گنابادیه همانند سایر فرق تصوف، بنا بر اسناد منتشرشده از مرکز اسناد انقلاب اسلامی، یک رابطه و پیوند مؤثری با جریان فراماسونی در داخل کشور دارد.همانطورکه در تصویر سند مشاهده می‌شود موضوع گزارش ساواک مربوط به جمعیت فراماسونی در استان خراسان است.

طبق مندرجات سند منتشرشده، در سال 344 هم‌زمان با دوره قطبیت صالح علیشاه پدر نورعلی تابنده، ارتباط دراویش نعمت الهیه گنابادیه با تشکیلات فراماسونی توسط ساواک محرز شد. در متن این سند سری به‌صراحت آمده است: تصور می‌رود دراویش پیرو صالح‌ علیشاه گنابادی نیز به جمعیت مزبور وابستگی‌هایی داشته باشند. به تعبیر دیگر بخش قابل‌توجهی از جمعیت فراماسونی استان خراسان را بدنه جریانِ دراویش نعمت الهیه گنابادیه تشکیل داده‌اند.

جای این سؤال باقی است در دوره بهره‌برداری مالی و اقتصادی فرقه نعمت الهیه از دربار پهلوی و در شرایطی که ساخت مزار بیدخت به پایان رسیده، استنباط ساواک از فرقه نعمت الهیه به‌عنوان وابستگان تشکیلات فراماسونی بر اساس چه شواهد عینی بوده است؟ در متن سند چرا مریدان صالح علیشاه که موردحمایت شخص محمدرضا پهلوی بوده را پیرو تشکیلات فراماسونی مطرح نموده است؟


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی