رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه مرداد ۱۰ ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶ ق.ظ

عرفان‌هایی بدلی و نابودی فرهنگ دینی در ایران

رهپویان هدایت: از برنامه‌های مدون و دامنه دار دشمنان اسلام برای مقابله با گسترش اسلام خواهی در تغییر رفتار و سبک زندگی نهفته است. از آنجا که جامعه ما یک جامعه دین دار و معتقد است این دستور تغییر سبک زندگی ابتدا در حوزه معنویت و عرفان شکل گرفته است.

در این برنامه دقیق و بلند مدت دشمنان برای تغییر ذهنیت دینی افراد، بدل هایی از معنویت و عرفان را سر راه هر شخصی قرار داده اند تا به مرور دین داری اصیل تحت تاثیر قرار گیرد. این روش که چند دهه است در کشور ما به نرمی در حال گسترش بوده، در سال های اخیر مانند سیلی خروشان در حال تخریب اعتقادات و تغییر ذهنیت نسبت به معنویت و دین است.

در حقیقت عرفان های بدلی که ساخته و پرداخته غرب بوده اند و اکنون ایرانیزه شده و در داخل کشور افراد متعددی به دنبال دکان و کسب منافع از این راه هستند، نابودی فرهنگ دینی ایران اسلامی را در زمره اهداف شوم خود قرار داده اند.

ترویج معنویت های بدلی و دروغین و بی محلی به مفاهیم و سنت های اصیل و مفید ایرانی اسلامی مانند شب های قدر، عید غدیر، ایام پر از درس و پر برکت محرم، ماه مبارک رمضان، دهه کرامت، روز زن و مرد در تاریخ اسلامی کشور، رفتارهای خیرخواهانه گروه های مذهبی و جهادی و... همه بیانگر دشمنی عرفان های کاذب در ظاهری معنوی با دین اسلام و آموزه های اسلامی است.

اخیرا نیز در کمپین مقابله با حجاب که در حقیقت کمپینی برای شروع فساد و بی بندوباری به صورت علنی در کشور است و از سوی رسانه‌های تجزیه طلب و معاند دنبال می شود این صفحات فعال عرفان کاذب بودند که به همراهی پرداختند و نشان دادند که در حقیقت چه هستند!

خطرناک بودن فرقه های بی پایه معنویت کاذب در چنین بزنگاه هایی معلوم می شود. قبلا نیز اشاره شده بود که برخی از این گروه ها و فرقه ها فقط سیاهی ها را بزرگنمایی می کنند و در ایام اغتشاشات و ... همراه بیگانگان می‌شوند.

اکثر این فرقه ها در مسائل سیاسی و اجتماعی یا موضع گیری نمی کنند و یا اگر موضع گیری داشته اند در راستای همراهی با معاندین بوده اند!


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی