رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه آذر ۲۵ ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷ ب.ظ

مسیحیت تبشیری و تلاش برای جذب مخاطب

 

مقوله جذب افراد در جریان مسیحیت صهیونیستی از اهمیت به سزایی برخوردار است و از روشهای گوناگونی برای ایجاد تمایل در میان افراد نسبت به جریان استفاده می شود. در این نوشتار و شماره آتی بخشی از این اقدامات را باهم مرور خواهیم کرد.

 

رهپویان هدایت: مقوله جذب در جریان مسیحیت صهیونیستی از اهمیت به سزایی برخوردار است و از روش‌های گوناگونی برای ایجاد تمایل در میان افراد نسبت به جریان استفاده می‌شود. در این نوشتار و شماره‌های آتی بخشی از این اقدامات را باهم مرور خواهیم کرد.

 

1-   جذب افراد آسیب دیده و معتاد

افراد آسیب‌دیده و دچار معضلات اجتماعی چون اعتیاد و طلاق گزینه‌های بسیار مناسبی برای برقراری ارتباط عاطفی  به بهانه کمک‌های روانی، امدادی و در ادامه جذب به دامان پر از تناقض مسیحیت هستند.

 از جمله بسترهایی که در این راستا مورداستفاده قرار گرفته انجمن معتادان گمنام موسوم به NA است. این انجمن در سایه غفلت مسئولان امر در سراسر کشور پراکنده شده، شعبات گوناگون و فعالی دارد که به‌سادگی برای افراد معتاد در دسترس است.

بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد روند حرکت فرد معتاد در ساختار این انجمن، کاملاً مطابق با قدم‌های شناخته شده تبشیری است و در نهایت موجب ایجاد وابستگی و حتی پیوستن فرد به جریان مذکور می‌شود.

از دیگر بسترهای مشابه انجمن معتادان گمنام می‌توان به انجمن الکی‌هایی گمنام (AA)، انجمن پرخوران گمنام (OA) و انجمن معتادان جنسی (SA) اشاره کرد که اقدامات آنان نیز در همین راستا تحلیل می‌شود.

این انجمن‌ها دارای اساسنامه، مانیفست و بیانیه‌های فرا قاره‌ای هستند؛  همچنان بخشی از آنها با حمایت‌های برخی از نهادها در کشور فعالیت می‌کنند.

بخش دیگری از این اقدامات توسط رسانه‌های تبشیری فارسی‌زبان صورت می‌گیرد. این رسانه زرد با انتشار مداوم برنامه‌های مختلف برای افراد مذکور، تلاش می‌کنند این افراد را جذب کرده و وارد ساختار تربیتی خود کنند.

در این قسمت شاهد فعالیت عناصری چون رضا صفا هستیم که با ادعاهای موهومی چون عطای صحبت‌کردن به زبان‌ها (در اصل ادای کلماتی بی‌معنا و بی‌مفهوم!) تلاش می‌کند افراد مذکور را دچار جو زدگی روحانی و جذب کند.

 

در قسمت‌های آتی مواردی از این روند را بیان می کنیم...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی