رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
"سید رات" یکی از مبلّغان مسیحیت صهیونیستی در شبکه مسیحی "نجات" گفت: فیلم‌های مستهجن برای افراد مناسب نیست و روح شرارت را به آن‌ها وارد می‌کند.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های مستهجن و مبتذل، نقش عمده‌ای در تخریب اخلاق فردی و اجتماعی، برانگیختن هیجان‌های جنسی و نیز ترغیب هم‌جنس‌خواهی یا هم‌جنس‌گرایی در میان مردان و زنان دارند.

گسترش این دست از رسانه‌ها باعث شده تا یکی از مبلغان مسیحیت تبشیری و صهیونیستی به‌نام "سید رات" مجری شبکه مسیحی نجات، نیز به آثار منفی فیلم‌های مستهجن اذعان کند.

اما صرف نظر از انگیزه اصلی وی از ایراد چنین نظری، اظهارات "سید رات" را می‌توان نوعی فرافکنی تلقی کرد؛ چرا که ابتدا و انتهای همه رسانه‌های پورنوگراف به شبکه صهیونیسم بین‌الملل می‌رسد که از قضا خود وی یکی از جیره‌خواران این فرقه است.

در این خصوص باید گفت، صادرات محصولات پورن توسط جریان صهیونیسم به جوامع دینی و حتّی در خود مسیحیت صهیونیستی به گونه‌ای پیش‌روی کرده است که بسیاری از کارشناسان آن را "ناتوی فرهنگی" دانسته‌اند.

جالب آن‌که این عنصر تبشیری در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای ارادت‌مند رژیم صهیونیستی برنامه اجرا می‌کند و با توجه به نقش این رژیم در گسترش فساد و فحشا در دنیا، باید در صداقت مبلّغ مسیحی تردید کرد.


تلاش سید رات و همسرش برای اعتباربخشی به رژیم صهیونیستی


به‌عنوان مثال در گزارش سازمان عفو بین‌الملل با موضوع بررسی فساد اخلاقی آمده، "در حالی‌که در سال ۲۰۰۰ م.، در هر ۱۳ ساعت، یک زن در اراضی اشغالی مورد تجاوز قرار می‌گرفت؛ این آمار در سال ۲۰۰۹ م. به سقف چهار ساعت افزایش یافته است."

نکته قابل توجه آن‌که، پورنوگرافی یک صنعت نیست، امّا صهیونیسم جهانی-که مسیحیت تبشیری نیز جزئی از آن به حساب می‌آید-، با تولید انبوه محصولات پورن و مستهجن و کسب درآمدهای هنگفت نامشروع از این طریق، آن را  کم‌کم به یک صنعت پول‌ساز تبدیل کرد.

در واقع اگر صنعت پورنو را "مولود مشترک زرسالاران یهود و بیماران جنسی" بدانیم، پر بیراهه نرفته‌ایم؛ هم‌چنان‌که شواهد نیز آن را تأیید و تصدیق می‌کند.

همچنین بزرگ‌ترین سایت‌های اشتراک‌گذاری فیلم‌های برهنه زنان و مردان متعلق به صهیونیست‌هایی است که  در "سرزمین‌های اشغالی"، "آمریکا"، "روسیه"، "آلمان"، "فرانسه" و "چین" زندگی می‌کنند و قسمتی از درآمد خود را برای رژیم صهیونیستی می‌فرستند.

آمار‌ها هم نشان داده، حدود ۳۵۰ میلیون سایت پورنوگرافی به‌وسیله سرورهایی که در مناطق اشغالی قرار دارند، تغذیه می‌شوند.

بر اساس اطلاعات تاریخی، بیش‌تر نویسندگان مطالب مستهجن در بین سال‌های ۱۸۹۰ - ۱۹۴۰م. یهودیان تازه هجرت کرده به آمریکا بودند که پس از پیشرفت در این موضوع ضد اخلاقی توانستند با زیر پا گذاشتن تمام قوانین آمریکا به ثروتی هنگفت در این عرصه دست پیدا کنند.

شرم‌آور آن‌که فرقه صهیونیسم بین‌الملل در چند سال گذشته، اقدام به برگزاری زننده‌ترین جشنواره تاریخ محصولات تصویری کرده که در آن، بهترین فیلم پورن سال انتخاب می‌شود.

بر اساس این گزارش، مبلغان مسیحیت تبشیری که خود به معایب فسادهای اخلاقی آگاهی دارند، خوب است نگاهی نیز به اطراف خود انداخته تا به‌مقدار هر چند اندک به سنجش میزان فساد وابستگان و منسوبین فرقه پروتستان بپردازند.

چرا که اگر روزی هم‌جنس‌بازی در بین کشیشان کاتولیک دردسرساز شده بود، اینک رهبر کلیسای انگلیکن‌ها و اسقف اعظم کلیسای کانتبری انگلیس از رسیدن کشیشان هم‌جنس‌گرا به رده‌های بالای کلیسای انگلیکن، حمایت و با افتخار اعلام می‌کند، هیچ مشکلی با کشیش شدن هم‌جنس‌گراها ندارد.

نمونه دیگر رسوایی کشیشان فرقه پروتستان، "تدهار گارد" بنیان‌گذار و رئیس هیئت مدیره کلیسای اوانجلیست‌های آمریکا است که در زمان ریاست جمهوری جرج بوش، مشاور مورد اعتماد دولت وی به شمار می‌رفت و به دلیل رسوایی اخلاقی هم‌جنس‌بازی مجبور به استعفا شد.

اخبار مرتبط:

بعد از کاتولیک‌ها، هم‌جنس‌بازی به کشیشان پروتستان رسید!

مسیحیت صهیونیستی سردمدار هرزه‌نگاری

علاوه بر این‌ها، چند سال پیش "لوئزی لامونیکا"کشیش یکی از معتبرترین کلیساهای آمریکا به اتهام جرایم غیر انسانی از جمله تجاوز جنسی به حدود 24 بچه و مثله کردن گربه‌ها به خاطر بعضی مراسم مذهبی، به زندان افتاد.

کشیش سابق کلیسای لوتران اوانجلیک به نام "جرالد پاتریک تاماس" نیز در سال 2001 به اتهام انحراف اخلاقی دستگیر و پس از محاکمه به 397 سال زندان محکوم شد. به گفته وکلای شاکیان، مدارک موجود نشان می‌داد که مقام‌های کلیسای مزبور با وجود بروز اتهاماتی در مورد رفتار و انحراف اخلاقی "تاماس"،‌ وی را به کشیشی کلیسای لوتران در شهر مارشال منصوب کرده بودند.

 گفتنی است، به دلیل مخفی نگه داشتن انحراف‌های اخلاقی کشیشان پروتستان، و نتیجتا ادامه اعمال خلاف اخلاق آن‌ها، موارد بسیاری افشا نمی‌شود و همین موارد اندک آشکار شده نیز، ضربه مهلکی بر پیکره پوسیده فرقه مسیحیت پولسی وارد کرده است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۱
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۵)

واقعا فیلم های مستهجن عواقب خیلی بدی دارند و جالب است بدانیم که تقریبا همه این فیلم ها در غربِ مسیحی تولید و پخش می شوند.
احسنت بر شما که بر ضد فرقه ها افشاگری می کنید.
خدا به شما خیر دهاد.
حالا این سید رات یه بلوفی زده، شما به بزرگواری خودتون ببخشیدش.
جالب اینجاست که ود صهیونیست ها بزرگترین شبکه های فساد جنسی را اداره می کنند و بردگی جنسی در این رژیم به وضوح وجود داره
خوب نوشتین هر چند ماجرای گودرز و شقایقه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی