رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه آبان ۸ ۱۳۹۸، ۰۵:۱۰ ب.ظ

موزه ای که آبروی بهائیان را برد!

 

مبلغان فرقه ضاله بهائیت همواره در نوشته هایشان ادعا کرده اند که بها، سردمدار اصلی این فرقه بی سواد بوده و خواندن و نوشتن نمی دانسته است. از آنجا که به قول گذشتگان دروغگو کم حافظه می باشد مهره های این فرقه ضاله در موزه ای که خود برپا کرده اند نوشته هایی با دست خط بها را در معرض بازدید عموم 

رهپویان هدایت: سردمداران فرقه ضاله بهائیت ماموریت داشتند تا با کپی برداری از ادیان الهی، جریانی انحرافی که تمام و کمال در خدمت استعمار باشد، تاسیس کنند. با توجه به این مبنا، مبلغان بهائیت مدعی شدند که سردمداراشان یعنی بها درس نخوانده و آنچه می گوید از القاء غیر بشری می باشد!!!

آنان به حدی ناشیانه اقدام به کپی برداری انحرافی و واژگون از اسلام کردند که فراموش نمودند تاریخ و اسناد غیر قابل انکاری بر تحصیل و مکتب رفتن بها وجود دارد و کتمان این امر به این راحتی ممکن نیست.

جدای از منابع و اسناد تاریخی، از آنجا که به قول گذشتگان دروغگو کم حافظه می باشد مهره های این فرقه ضاله در موزه ای که خود برپا کرده اند نوشته هایی با دست خط بها را در معرض بازدید عموم قرار داده اند!!! جالب اینجاست در این موزه ابزاری مانند قلم بها را نیز به نمایش گذاشته شده است.

نقد بهائیت

با این وصف کاملا مشخص شد که مبلغان بهائیت هرچه درباره بی سوادی بها نوشته اند دروغی بیش نبوده و طرح این بحث تنها برای توجیه بافته های بی معنای وی می باشد تا آن ها را غیر بشری نشان دهند. نکته جالب دیگر اینکه بها علی رغم رفتن به مکتب و کسب علوم متداول زمان خود نتوانست حتی جمله ای درخور ادعای الوهویت و خدایی خویش بسازد و تمام گفته های وی سراسر پوچ، گنگ و بی فایده می باشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی