رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: در فرقه ضاله بهائیت تشکیلات اداری محور اصلی محسوب می گردد و بهائیان موظف هستند مطابق با بیانیه های آن عمل کنند. به محض صدور پیام از بیت العدل واقع در اسرائیل، مهره های این فرقه ضاله به فعالیت در حوزه های تعیین شده می پردازند.

نفوذ تشکیلاتی در مراکز آموزشی و دانشگاه ها از جمله اهداف مهره های فرقه ضاله بهائیت بوده که بیانیه های بیت اعدل نیز خود شاهدی غیر قابل انکار بر این امر می باشد. در حقیقت بهائیان سعی داشتند تا با رخنه در مراکز آموزشی و دانشگاه ها فعالیت های فرقه ای خود را دنبال کرده و اهداف تشکیلات را پیش ببرند.

اما مسئله به اینجا ختم نشد و بهائیان برای رخنه در نظام آموزشی به ایجاد دانشگاه های زیرزمینی و غیرقانونی روی آوردند. در این مراکز که از خارج از کشور تغذیه می گشتند مباحث فرقه ای و ضد اسلامی نیز آموزش داده می شد.

جالب اینجاست که بهائیان پس از ممانعت از فعالیت این مراکز زیرزمینی و غیرقانوی به شیوه مظلوم نمایی که حربه دیرینه آنان است، روی آوردند و ثابت کردند، عدم مداخله در امور سیاسی و تبعیت از قانون کشورهای مورد سکونت که مدعی آن بودند دروغی بیش نیست.

با توجه به اینکه در هیچ نقطه ای از جهان تاسیس دانشگاه های زیرزمینی و غیرقانونی پذیرفته نیست بهائیان هیچ توجیهی برای این قانون شکنی و اقدام برای ایجاد انحراف در نظام آموزشی کشور ندارند.

نکته قابل توجه اینجاست که فعالین و اعضای این مراکز غیرقانونی مهرهایی تشکیلاتی و به شدت ضد ایرانی هستند. نگین قدمیان نمونه بارز آنهاست، مهره تشکیلاتی فرقه ضاله بهائیت، همان فردی که پس از شنیدن خبر شهادت سردار سپهبد، حاج قاسم سلیمانی به همراه یکی از اعضای سازمان منافقین به شادی و پایکوبی پرداخته بودند، از اعضای همین دانشگاه می باشد.

نگین قدمیان که به صورت خانوادگی در شبکه جاسوسی بهائیت عضویت دارند، از به ظاهر معلمان این مجموعه غیرقانونی و ضد ایرانی بوده و پر واضح است جز آموزش های مخرب و ضد ایرانی نمی تواند از وی  صادر گردد.

کسی که با شنیدن خبر شهادت سرباز ایران به شادی و پایکوبی می پردازد آشکار است که در چه تشکیلاتی پرورش یافته و چه اهدافی را دنبال می کند. منش و عملکرد گردانندگان دانشگاه های ضد ایرانی بهائیان نشان می دهد آنان به دنبال تحقق چه اهداف شومی می باشند.

امروزه که این مهره های شوم با نحوه عملکردشان علنا پیوستن خود به صفوف دشمن و محاربان وطن را اعلام کرده اند باید بی واهمه تادیب شده و در خاطر داشت که اینان اجیران کسانی هستند که مدافعان و حافظان امنیت کشور را دشمن طراز اول خود می دانند و با خبر شهادتشان به پایکوبی می پردازند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی