رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
شنبه فروردين ۳۰ ۱۳۹۹، ۰۲:۱۷ ب.ظ

نقشه بهائیان برای خلع سلاح ملت های ضد صهیونیزم


رهپویان هدایت: مهره های فرقه ضاله بهائیت در مواجهه با افراد بی اطلاع عنوان می کنند که یکی از محورهای تشکیلات آن ها مسئله صلح جهانی می باشد و سرکردگان آن ها اولین بار چنین مطلبی را مطرح کرده اند. جالب است که اگر کسی از حیث تاریخی نوشته های سرکردگان بهائیت را بررسی کند خواهد دید که آن ها هیچ جمله یا حتی حرف درخور تاملی نزده اند و تنها هنر شان این بوده که از کتب ادیان الهی مطالبی را نقل کرده و به خود نسبت دهند. در حقیقت سرکردگان بهائیت با سرقت الفاظ و نسبت دادن آن ها به خود در صدد اغفال خلق بر آمدند و مدعی شدند تشکیلات جاسوسی که آن ها پایه ریزی کرده اند شعار صلح جهانی دارد.

اگر کمی درباره الفاظ صلح جهانی تحقیق کنیم خواهیم دید که ریشه طرح بحث آن به سال هایی بسیار دور می رسد و در واقع سرکردگان فرقه ضاله بهائیت تنها جاعل آن می باشند. با این وصف مشخص شد که اصل بحث صلح جهانی بسیار پیش از بهائیان مطرح شده و اتفاقا تفسیر آن ها از این لفظ چیزی جز جنگ طلبی و تقویت رژیم های غاصبی مانند اسرائیل نیست. برای نمونه در بخشی از بیانیه عتشکیلات این فرقه ضاله آمده است:

تحریم سلاح‌های اتمی و منع گازهای سمی و غیر قانونی ساختن جنگ‌های میکربی، ریشهء علل جنگ را در جهان خشک نمی‌کند و هر چند این اقدامات عاملی از عوامل مهم استقرار صلح محسوب است، باز به خودی خود سطحی‌تر از آن‌ است که بتواند نفوذی عمیق و پایدار داشته باشد... بلکه یک شالودهء صحیح و موثق بین‌المللی باید یافت تا چارهء کار گردد. ( بیانیۀ وعدۀ صلح جهانی )

این بیانیه تشکیلات بهائیت با توجه به رویکرد آن ها بسیار قابل تامل می باشد چراکه مرکز این فرقه ضاله در اسرائیل بوده و از این رو طرح بحث هایی چون تحریم سلاح های اتمی خوشایند آنان نمی باشد. در مجموع طرح بحث صلح جهانی از دید تشکیلات بهائیت به معنای تضعیف و خلع سلاح کشورهای دشمن صهیونیزم می باشد و از این رو آنان از بیان این نکته که کشورهای دارای سلاح های اتمی و میکروبی باید خلع سلاح گردند، ابا می کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی