رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
چهارشنبه تیر ۱۱ ۱۳۹۹، ۰۴:۰۵ ب.ظ

توطئه سران دراویش: شیعه نمایی فرق تصوف

 رهپویان هدایت: 

فرقه های صوفیه برای اینکه بتوانند فعالیت های فرقه ای خود در میان جوامع شیعی گسترش بدهند، به مفهوم سازی شیعه بودن تصوف پرداخته و آن را اساس فعالیت های فرقه ای خود می دانند.

مهترین اقدامی که روسای فرقه های صوفیه انجام دادند این بود که در وهله اول، شواهد ضد شیعی بودن فرقه های صوفیه را  از ذهن مریدان شان پاک کردند و برخی از نشانه های مذهب تشیع را در فرقه های صوفیه به ظاهر نمایش می دهند.  

در این مجال نمونه ای از اقدامات زیر بنایی روسای فرقه های صوفیه در خصوص تشیع سازی فرق تصوف را به صورت مختصر بیان خواهیم نمود.


- بدون ارائه دلیل یا مدرک معتبر ادعا می کنند، فرق تصوف اساس و روح اسلام در نشیع است  وروح تشیع در تصوف است.تصوف غیر ازشیعه نیست و تشیع واقعی هم غیر تصوف نیست.  این همه تاکید های بی مورد بر شیعه بودن فرق تصوف، در هیچ یک از کتب معتبر رجالی و تاریخی جهان تشیع قابل اثبات نیست.

- بیان اقوال مستند به احادیث بی اعتبار از افرادی که در تشیع سازی فرقه تصوف به جهات اغراض دنیایی و مقاصد ریاستی  اصرار داشته اند و احادیثی را مطرح می کننددر هیچ یک از مسانید روایی دیده نشده و قابل بررسی نمی باشد.

- مسأله انتساب دروغین فرقه های صوفیه به حضرت امیر المومنین (ع) را دلیل شیعه بودن تصوف دانسته اند. فرق تصوف ، از طریق دشمنان اهل بیت، شجره فرقه خود را به دروغ به حضرت علی علیه السلام منتسب می کنند.

- ادعای جنید بغدادی مبنی بر نیابت امام زمان (عج) . شیعه بودن شرط اولیه ولازم منصب نیابت امام (ع) است که در احوالات جنید بغدادی هیچگونه ارادتی به امام معصوم دیده نمی شود.

با گذشت دویست و اندی از اینگونه فعالیت های فرقه های صوفیه، در مرحله بعد به دلیل بدعت ها و انحرافاتی که در مسلک فرقه ای آنها وجود دارد، تصوف را به تصوف حقیقی و غیر حقیقی تقسیم بندی نموده اندو تصوف حقیقی را عین  تشیع مطرح می کنند.

در حال حاضر علیرغم روشنگری های مجاهدانه علمای شیعه نسبت به بدعت ها و انحرافاتی که در مذهب تشیع وارد نموده اند، همچنان فرقه های صوفیه  به تبعیت از باور های اقطاب و مشایخ فرقه، اصرار به شیعه بودن دارند. فرقه های صوفیه با یدک کشیدن و استفاده ابزاری ناپسند از واژه تشیع، تمامی آداب و رسوم انحرافی جعلی خود را به مریدان شان القا و تفهیم می کنند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی