رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
يكشنبه مرداد ۲۶ ۱۳۹۹، ۰۳:۳۲ ب.ظ

بررسی جایگاه تشکیلات بیت العدل در بین بهائیان


رهپویان هدایت: بیت العدل نام تشکیلاتی است که در نوشته های سرکردگان بهائیت در مقام قانون گذار و مسئول جهت بخشی به مهره های این فرقه ضاله می باشد. اختیاراتی که بهائیان برای تشکیلات بیت العدل قائل هستند حد و مرزی ندارد و آنان تا آنجا پیش رفته اند که با موافقت این مرکز مجاز به ازدواج با محارم می باشند.

سردمداران بهائیت به مهره های خود در خصوص فرمانبرداری از بیت العدل چنین گفته اند: متجاوزین از اوامر و قوانین بیت العدل عمومی مظهر نفاق و در جرگه معرضین از درگاه الهی محسوب می گردند.(گنجینه حدود و احکام، صفحه218) در حقیقت تمام داشته های بهائیان از مال و زن و فرزندان شان متعلق به این مرکز می باشد و نکته قابل توجه اینجاست که بیت العدل نیز توسط روحی ماکسول، همسر آمریکایی سومین سرکرده بهائیان در اسرائیل راه اندازی شد!!! 

با این وصف محور اصلی فعالیت های بهائیان، تشکیلات بیت العدل واقع در اسرائیل می باشد و آنان به دلیل عصمتی که برای این شورا قائل هستند، به هیچ وجه پرسش یا نقدی پیرامون دستورات داده شده ندارند. امروزه تشکیلات فرقه ضاله بهائیت موسوم به بیت العدل تحت سیطره سازمان های جاسوسی مخصوصا اسرائیل می باشد و این مسئله به حدی آشکار است که با کمی تحقیق پیرامون ارتباط ارتباط بهائیت با اسرائیل می توان به این مسئله پی برد.

همچنین در ساختاری که سردمداران بهائیت برای این شورا ترسیم کرده اند، زنان اجازه عضویت و مدیریت ندارند و تنها به عنوان مهره ای گوش به فرمان باید تابع دستورات تشکیلات باشند. این امر خود پرده از لفاظی های دروغین بهائیان مبنی بر تساوی حقوق زن و مرد برمی دارد، چراکه زنان نمی توانند در این شورا که نقش مدیریت و جهت دهی فرقه را برعهده دارد، عضویت پیدا کنند.

نکته قابل توجه دیگر در بررسی تشکیلات جاسوسی بیت العدل این است که شورای مذکور علی رغم شعار دروغین عدام مداخله در امور سیاسی، امروزه عمده فعالیت و پیام های خود را بر این حوزه معطوف داشته است. در واقع ماهیت تشکیلات فرقه ضاله بهائیت ایجاب می کند تا اینگونه اقدامات خود را با شعارهایی غیر واقعی تلفیق کند تا مشی سیاسی مخرب آن پنهان بماند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی