رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان


رهپویان هدایت: هدف از ایجاد فرقه ضاله بهائیت نفوذ جریان صهیونیزم در جوامع مختلف بوده است. شواهد بسیار زیادی تایید کننده این امر می باشد که اغلب آن ها نیز غیر قابل انکار می باشد. نوع فعالیت بهائیان به صورت تشکیلاتی و همچنین دستور بیت العدل واقع در اسرائیل مبنی بر رخنه در بسترهای اجتماعی با هدف کادرسازی، این جریان را در صف محاربان قرار داده است.

تشکیلات بهائیت، مانند لژ های فراماسونری این طور عنوان می کنند که فرد نباید خود را ملزم به ملیت و میهن ببیند چراکه عضویت وی مشروط به بی وطنی است. در حقیقت حس بی وطنی موجب می شود تا اعضا به صورت کامل در راستای اهداف تشکیلات باشند و حس وطن دوستی مانعی برای فعالیت های ضد انسانی آن ها نگردد.

جریان صهیونیزم که متشکل از سه ضلع تورات، سرزمین موعود و قومیت است با ساخت فرقه هایی که به نفی این امور می پردازند می خواهد بحث قومیت و سرزمین موعود منحصر به خود یهود باقی بماند و سایر جوامع هیچ هویت وطنی و قومیتی نداشته باشند. خودخواهی، تکبر، خودبرتر بینی قومی و استکبار جریان صهیونیزم عامل اصلی راه اندازی فرقه هایی مانند بهائیت و جریان فراماسونری بوده است.

با این وصف تشکیلات بهائیت موظف شد تا با رخنه در بین جوامع گوناگون مخصوصا ملل اسلامی مباحثی چون بی وطنی و بی غیرتی را ترویج دهد. در یکی از پیام های بیت العدل که در سال  1980منتشر شده چنین آمده است:

بنابراین نیازی نیست که احبای ایرانی در یک محلّ گرد آیند . غالبا  چنین گردهمایی ها مشکل آفرین هستند . برای مثال ، اگر تعداد ایرانیان ، در یک محل، از تعداد بهائیان محلّی بیشتر شود ، یکی از مشکلات احتمالی اینست که دیگران خواهند گفت این آیین خاص ایرانیان است ، و این موضوع ممکن است به پیشرفت امرالله و توفیقات جهانی آن لطمه وارد کند . رفع این سوء تفاهم برای بهائیان وغیر بهائیان، وقت گیر و اسباب زحمت است . در چنین شرایطی ، احبای عزیز ایرانی نه از اقامت در آن محل لذت میبرند ، و نه میتوانند بطرز مطلوبی به خدمت امر بپردازند . لذا ، قاطعانه امیدواریم که تا حد امکان ، احبای ایرانی ، تنها در شهرها و روستاهایی که اهداف مهاجرتی بهائی محسوب میشوند ، ساکن گردند ، تا از طریق حضور آنها ، پایه های امر استحکام یابد!

در پیام فوق به بهائیان دستور داده شده تا در مناطقی که تشکیلات برای آن ها تعیین می کند ساکن گردند چراکه نباید این طور به نظر برسد که تشکیلات این فرقه ضاله تنها برای ایرانیان برنامه ریزی شده است. در حقیقت تشکیلات این فرقه ضاله می خواهد با ممزوج کردن قومیت های مختلف و اسکان آن ها در یک مکان هویت ملی و وطنی افراد را از بین برده و جامعه سازی تشکیلاتی را سازماندهی نماید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی