رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه ارديبهشت ۱۵ ۱۳۹۹، ۰۲:۵۵ ب.ظ

استثمار فرد در فرقه ضاله بهائیت

 

رهپویان هدایت: فرقه های تشکیلاتی مانند بهائیت به دنبال مهره سازی می باشند و از این رو خروج فرد از ساختار فرقه عواقبی را برای وی در پی خواهد داشت. تشکیلات بهائیت تا آنجا پیش می رود که در حریم کاملا خصوصی زناشویی افراد ورود می کند و اگر زن یا مرد قصد خروج از فرقه را داشته باشند با تحریم عاطفی و طرد خانودگی در صدد کنترل آن ها بر می آید.

مهشید رضایی، بهائی هدایت یافته به اسلام در این خصوص می نویسد: جدایی من به این صورت بود که وقتی در ضیافت، نامه دادیم، هیأتی به نام هیأت حل اختلاف تشکیل دادند. سه نفر به علاوه همسرم، مرا دوره کردند و به من اجازه صحبت ندادند. تربص نامه، نامه‌ای است که بین دو طرف نوشته می‌شود که مفاد زیادی دارد. البته از خودشان در آورده‌اند و قانونی نیست. من هرچه سعی کردم کپی این تربص نامه را داشته باشم که مربوط به من هم می‌شود، اما آن کپی را به من ندادند.

در آنجا مفاد زیادی ذکر شده بود. تربص به معنی انتظار است. یعنی زن و شوهر به مدت یک سال دور از یکدیگر زندگی می‌کنند و ارتباطی نباید بین آن‌ها باشد، اما خرج و هزینه زندگی و هزینه‌های درمان را زوج باید به زوجه بدهد. متاسفانه در همان شهریور ۹۴ بود که من به طور وحشتناکی کیسه صفرایم پاره شد. به اعضای آن هیأت حل اختلاف زنگ زدم. چون باید مشکلات من را به عنوان یک زن تنها حل می‌کردند، اما هیچکدام ترتیب اثر ندادند.

شوهر سابقم هم به دیدنم نیامد و حتی اجازه نداد فرزندانم به دیدارم بیایند. این‌ها متوجه بودند که من در تشکیلات شرکت نمی‌کردم. به این جهت بود که از همان موقع اذیت و آزارهایشان را شروع کردند تا مرا تحت فشار قرار دهند و من برگردم.

در حقیقت تشکیلات فرقه ضاله بهائیت تمام توان خود را به کار می گیرد تا پس از خروج فرد از ساختار فرقه، تمام داشته های وی را سلب نماید. جالب است که تمام هدایت یافتگان از این فرقه ضاله به ماهیت خشن و ضد انسانی آن اذعان می کنند و معترف هستند بهائیت تنها یک ساختار جاسوسی می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی