رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
در حالی‌که موضوع تأیید نشده «خوردن گوشت گاو» توسط دو دختر مسلمان در هند به قیمت تجاوز به آن‌ها و کشتن عمو و زن عموی‌شان تمام شد، یک سایت مسیحی توجیه این اقدام وحشیانه را «توهین به مقدسات هندوها» می‌داند؛ در حالی‌که هیچ اعتقادی از اصول و فروع مسلمانان نیست که از توهین‌های شبانه‌روزی فرقه مسیحیت تبشیری در امان مانده باشد.

به گزارش انجمن رهپویان هدایت، «مقدسات همه اعم از بی‌دین، شیطان‌پرست، بت‌پرست و ... قابل احترام هستند به جزء اعتقادات و باورهای مسلمانان»؛ این گزاره‌ای است که مبلّغان و پیروان فرقه مسیحیت تبشیری آن را به‌عنوان یک باور پذیرفته‌اند و نمونه‌های بی‌شماری را می‌توان برای آن پیدا کرد.

در منظومه فکری و منشور اخلاقی فرقه مسیحیت صهیونیستی، اگر در گوشه‌ای از دنیا باور خرافی افرادی به نقد کشیده شود، توهین به باورهای آن‌ها نام‌گذاری می‌شود، اما خودشان مجاز هستند، تمامی اعتقادات مسلمانان را نه تنها نقد بلکه به تمسخر گرفته و به مسلمانان توهین کنند.

یکی از تازه‌ترین مصداق این واقعیت در نحوه برخورد یک رسانه مسیحی با خبر تجاوز «هندوها به دو دختر مسلمان و قتل عمو و زن‌عموهای آن‌ها در هند» رخ داد.

این سایت وابسته به فرقه انحرافی تبشیری، با انتخاب تیتر «توهین به مقدسات هندوها برای دو دختر مسلمان دردسر ساز شد» تجاوز وحشیانه به آن دو نفر را نتیجه توهین آن‌ها دانسته و با انتشار جهت‌دار این خبر ضمن گناه‌کار دانستن این دو بی‌گناه مسلمان، در واقع کرامت، حیثیت و حقوق انسان‌ها را به سخره گرفته است.

چرا که این عمل نادرست نسبت به هر شخصی فارغ از هر اعتقادی صورت گیرد، کاری ناشایست و مخالف با اخلاق حسنه است، اما با وجود این شوربختانه رسانه‌های مسیحی حتی حاضر نیستند خبر جنایت بر ضد مسلمان‌ها را آن‌گونه که است، منتشر کنند.

تأسف‌بارتر آن‌که این موضوع از طرف قربانیان مسلمان این فاجعه تکذیب شده و در بخشی از این گزارش از زبان دختر قربانی چنین آمده: «حدود دو هفته پیش، چهار نفر به من و دختر عمویم تجاوز کردند. اتهام ما خوردن گوشت گاو بود، در حالی‌که ما هیچ گوشت گاوی نخورده بودیم».

وی افزوده: «چند مرد هم به خانه عمویم در شهر مِوات حمله کردند و عمو و زن عمویم را آن‌قدر کتک زدند که باعث مرگ آن‌ها شد».

آن سوی ماجرا اما شنیدنی‌تر است؛ آن‌جا که همین رسانه صهیونیستی و شبکه‌های وابسته به فرقه مسیحیت تبشیری، بدون در نظر گرفتن کم‌ترین ملاحظه‌ای به مقدس‌ترین اعتقادات مسلمانان توهین می‌کنند و آن را نوعی حق برای خود می‌پندارند.

+توهین آشکار مبلّغ مسیحیت صهیونیستی به پیامبر اعظم(ص)

+توهین بنگاه خبری مسیحیان تبشیری به سنت اعتکاف

اضافه می‌شود، به تازگی «رسول حیدری»، مجری شبکه ماهواره‌ای محبت در برنامه «امید جاودان» به تمامی اعتقادات مسلمانان اهانت و به مسلمانان توصیه کرد در مراسم‌های تاسوعا و عاشورا شرکت نکنند و نماز نخوانند!

+سلسله توهین‌های رضا صفا به اسلام ادامه دارد

+حمایت رسانه مسیحی از نویسنده مهدور‌الدم

+هم‌نوایی رسانه‌های تبشیری و معاند در توهین به فریضه اسلامی

گفتنی است، بررسی محتویات سایت‌های مسیحی و برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای تبشیری نشان می‌دهد، آن‌ها بزرگ‌ترین مانع در جلوی خود را دین اسلام در نظر گرفته‌اند و با توجه به ناتوانی‌شان در مقابله علمی با معارف اسلامی، با رکیک‌ترین الفاظ به معتقدات مسلمانان حمله‌ور می‌شوند؛ در حالی‌که مسیحیان راستین و واقعی به اعتقادات دیگران توهین نمی‌کنند و این فرقه در واقع عملکردی سیاسی داشته و از دایره مسیحیت حقیقی بیرون است.

نظرات (۴)

بابت اطلاع رسانی و روشنگری شما سپاسگزاریم.
اجرکم علی الله.
این نگاه دوگانه رسانه ای بین تموم رسانه های معاند وجود داره متاسفانه ...
رسانه های ضد انقلاب جز دروغ و تزویر چیزی ندارند . این دوگانگی و تضاد رفتاری در همه رفتارهاشون مشخصه . مخاطب باید عاقل باشه ! اونها کارشون دروغ گفتنه .
یا حق
تف به ذات خبیثشون. اینا ادم نیستند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی