رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

رهپویان هدایت: یکى از مهمترین فعالیت‏هاى فرقه ضاله بهائیت در سطح بین ‏المللى جذب نیرو و سازماندهى یک جبهه مخالف علیه اسلام و جمهورى اسلامى است.

آنها از روش‏های گوناگون نظیر دادن وام وکمک‏هاى مالى به مستمندان و فقرا، نشستن پاى درد دل افراد، توسل به شعارهایى پیرامون تساوى حقوق مرد و زن، ممنوعیت جنگ و لزوم تحقق صلح جهانى، کمک براى گرفتن پناهندگى و دیگر اقدامات سطحى، سعى در جذب برخى از عناصر ساده ‏اندیش دارند.

در این راستا شاهد گسترش فعالیت‏هاى تبلیغى و تشکیلاتى این فرقه در اقصى نقاط دنیا خصوصاً کشورهاى اسلامى مى ‏باشیم؛ پس از فروپاشى نظام کمونیستى شوروى، کشورهاى تازه استقلال یافته و همچنین دیگر کشورهایى که نظامشان کمونیستى بود، به عنوان بهترین طعمه براى استکبار مطرح شدند.

مردم این کشورها که سال‏ها در اختناق به سر برده بودند و هنوز زمینه‏ هاى مذهبى خود را داشتند با برآمدن هر ندا و صدایى در مورد مذهب به آن جذب مى‏ شدند و این بهترین فرصت براى انحراف مردم ستمدیده بود. آمریکا، انگلیس با پول بادآورده حاصل از غارت سرمایه‏ هاى دیگر کشورها - خصوصاً مسلمان - در همه جا شروع به تبلیغ بهائیت و وهابیت نمودند که از آن جمله مى ‏توان به آذربایجان، قرقیزستان، تاجیکستان و آلبانى، اشاره کرد.

آنها با فرستادن میسیونرهاى بهائى و پخش پول، کتاب، بورس تحصیلى و... میان مردم و مسؤولان توانستند بخشى از اهداف فرقه ضاله را در آنجا ترویج کنند و عده ‏اى از مردم را از اسلام حقیقى دور نگه دارند. در چند سال گذشته با تشدید فعالیت فرقه بهائیت در جمهورى آذربایجان، به ویژه باکو که با حمایت دولت آذربایجان انجام مى ‏شود.

در واقع اعضاى این فرقه که پیش از این با مرکزیت اسرائیل به فعالیت مى‏ پرداختند، با انتقال مرکز فعالیت‏هاى خود به باکو، برای تشدید اقدامات خود در ایران برنامه ریزی کردند.

در کنار بهائیان می‌توان از دیگر جریان های ایران ستیز و ضد اسلام مانند جریان تبشیر نام برد که این روزها در آذربایجان به شدت فعال هستند و اقدامات تبلیغی خود را در سطح گسترده انجام می‌دهند.

 


اخبار مرتبط:

آزادی گسترده صهیونیست ها در جمهوری آذربایجان

از شرکت در میهمانی تا اعتراف به مدیریت کلیسای خانگی(بخش اول)

از شرکت در میهمانی تا مدیریت کلیسای خانگی(بخش دوم)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی