رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان

 

رهپویان هدایت: فرقه مسیحیت تبشیری با آموزه های انحرافی و جعلی  خود،  منجلابی از فسادهای اخلاقی و معضلات اجتماعی را برای کشیشان تبشیری ایجاد نموده که هیچ یک از عناصر و فعالان فرقه، هرگز نمی توانند از آن خلاص شوند.

تکنیک روسای جریان تبشیر امروز این است که در یک مقطع زمانی مشخص عناصر فعال جریان تبشیر را به عنوان اسوه و الگو به پیروان فرقه مسیحیت صهیونیستی معرفی می کند و بعد از اتمام ماموریت کشیشان ، آنان را به عنوان یکی از فاسد ترین کشیشان تبشیری رسوا می کنند.

سعید عابدینی از همین افراد است. وی یکی از مهره های تبشیر محسوب می شود که در سالهای گذشته از اهمیت بسزایی برای این جریان برخوردار بود و بارها در همین وبلاگ از فساد اخلاقیش سخن گفتیم. اکنون همسر سابقش، ضمن مهر تایید بر افشاگری های وبلاگ ما معضلات اخلاقی و فساد های جنسی او را بی محابا در فضای مجازی منتشر می کند.

در تازه ترین افشاگری انجام شده نغمه شریعت پناهی (همسر سابق سعید عابدینی) در صفحات شخصی خود از آزار اذیت توسط سعید و همچنین مشکلات روانی، خیانت و روابط نامشروع او پرده برداشته و به صراحت اعلام کرده بعد از انتقال این مطالب به مسئولین کلیسا و سازمان های مسیحی آنها برای بهره برداری از فضای به دست آمده بر علیه ایران، در مقابل این فسادها سکوت کرده اند.

وی در این خصوص می نویسد: وقتی خبر اذیت و آزار من (توسط سعید عابدینی) به رسانه ها رسید، من بلافاصله توسط یک رهبر مسیحی شناخته شده به زنا متهم شدم.

نغمه شریعت پناهی ضمن تایید فساد اخلاقی سعید عابدینی تصریح می‌کند:

دلیل آزار و اذیت سعید را حرفهای من معرفی کردند و روابط نامشروع او در هنگام ازدواج ما نیز این گونه توجیه شد که من نیازهای جنسی سعید را برآورده نکرده ام. (سعید به این رهبر مذهبی اعتراف کرده بود که در ازدواج با من فریب خورده است).

وی با تاکید بر بیماری عابدینی اضافه می‌کند: زندگی من در معرض خطر بود و وقتی پیشنهاد کردم که من به حفاظت نیاز دارم و سعید دارای PTSD(پارانویا) شدید است، آن رهبر مذهبی به من خندید (اخیراً روانشناس دادگاه تأیید کرد که واقعا سعید PTSD و پارانویا شدید داشته است) و گفت که او با افراد بسیاری و افراد نظامی کار کرده است و سعید PTSD نداشت.

گفتنی است نغمه شریعت پناهی بارها به افشاگری علیه سعید عابدینی دست زده و اخیرا هم در کمپینی با موضوع مقابله با خشونت علیه زنان عضو شده و در همین راستا اقدامات خود را انجام می‌دهد و تمام تلاش خود را به کار بسته تا شخصیت واقعی سعید عابدینی عنصر تبشیری و دارای مشکلات متعدد اخلاقی را به مسیحیان و غیر مسیحیان نشان دهد.


اخبار مرتبط:

رابطه مسیحیت و سیاست از تبعیت تا براندازی!! / بخش اول

رابطه مسیحیت و سیاست از تبعیت تا براندازی!! / بخش دوم

رابطه مسیحیت و سیاست از تبعیت تا براندازی!! / بخش پایانی

طلاق رهاورد مسیحیت تبشیری

تحرکات نغمه شریعت‌پناهی؛ دروغ بزرگ یا واقعیت؟

برون ریزی های سعید عابدینی / بخش اول
برون ریزی های سعید عابدینی / بخش پایانی

زنانی که قربانی نیت پلید سعید عابدینی شدند!

طلاق و نفرت دوطرفه سرانجام ازدواج فرقه‌ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی