رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت

این وبلاگ با هدف روشنگری پیرامون مسیحیت صهیونیستی و تبشیری راه اندازی شده است

رهپویان هدایت
انتقادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
جهت ارسال سئوالات خود از قسمت "تماس با من" اقدام نمایید.
پاسخگوی سئوالات شما هستیم .
با تشکر.

آدرس کانال تلگرام:
https://t.me/antisect

ارتباط با ادمین کانال:
mh_ahmadi80
بایگانی
نویسندگان
دوشنبه تیر ۲۸ ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ق.ظ

افشای خشونت‌های کتاب مقدس شاید وقتی دیگر!

یک عضو سابق کلیسای غیرقانونی عمانوئیل درباره سؤال‌های بی‌پاسخ خود با محوریت "خشونت در کتاب مقدس" افشاگری کرد که بر اساس آن شیخ کلیسا از جواب‌گویی به آن‌ها خودداری کرده بود.

به گزارش گروه رصد فضای مجازی رهپویان هدایت، "زیرا هر آینه به شما می‌گویم، تا آسمان و زمین زایل نشود، همزه یا نقطه‌ای از تورات هرگز زایل نخواهد شد تا همه واقع شود."

همه ماجرا از این جمله از زبان حضرت مسیح(ع) آغاز می‌شود که در اناجیل به آن اشاره شده؛ یعنی این پیامبر بزرگ الهی به نقل عهد جدید، عمل کننده به تورات بوده است.

اما داستان از جایی عطف پیدا می‌کند که مسیحیان متوجه شده‌اند، عهد عتیق کتاب مقدس سرشار از خشم، خشونت، جنگ، قتل عام، سوزاندن، غارت و ... است و بیان آن‌ها رسوایی بی‌نظیری را به بار می‌آورد و از این‌رو در صدد فرار از پاسخ‌گویی به چرایی وجود حجم عظیمی از جملات و واژگان خشونت‌آمیز در کتاب دینی‌شان بر آمده‌اند.

در این ارتباط بخوانید:

پرده‌برداری از یک کلاهبرداری بزرگ تاریخی (بخش اول)

پرده‌برداری از یک کلاهبرداری بزرگ تاریخی (بخش دوم)

پرده‌برداری از یک کلاهبرداری بزرگ تاریخی (بخش پایانی)

برای نمونه یکی از اعضای سابق کلیسای غیرقانونی عمانوئیل تهران در فضای مجازی به نقل خاطره‌ای پرداخته که بر طبق آن، ذهن وی پس از مطالعه دقیق کتاب مقدس درگیر سؤال‌هایی درباره "قساوت و سنگ‌دلی در کتاب مقدس"، شده بود.

به منظور رسیدن به جواب، این کاربر مسیحی سراغ "شیوا حبیب‌زاده" از مشایخ کلیسا رفته و درباره دستورهایی مانند: "سنگسار پسری که سخن پدر و مادر خود را گوش ندهد(تثنیه باب 21)"، "کشتن مردان با شمشیر و تاراج زنان، اطفال و بهایم آن‌ها(تثنیه باب20)"، "قتل مرد، زن، طفل، شیرخواره، گاو، گوسفند، شتر و الاغ(اول سموئیل باب 15)" و جملاتی که در آن‌ها از زبان خداوند دستور به کشتار دسته‌جمعی داده می‌شود، از او پرسیده بود.

واکنش شیخ کلیسای غیرقانونی عمانوئیل به سؤال این عضو سابق نیز در نوع خود جالب بوده است؛ "ما انسان‌ها قدرت فهم تمام کتاب را نداریم و نمی‌شود از تمام کتاب موعظه کرد. بعدش گفت کار دارم باید برم جایی، خواهر مرا در اتاق تنها گذاشت و رفت."

او در ادامه نوشته است: "باورم نمی‌شد که بلند شده و رفته، نه تنها خواهر شیوا بلکه تمام مشایخ کلیسا همیشه برای ما به خاطر ندادن ده یک از اموالمون و ندادن هدیه 3 ساعت موعظه می‌کنن و حالا چطور برای این آیات حرفی ندارن بزنن. آخه مگه می‌شه خدا جوری صحبت کنه که از قدرت فهم انسان خارج باشه. خدا وقتی برای ما صحبت کرده یعنی فهم ما رو در نظر گرفته. خلاصه مثل همیشه سؤالام بی‌جواب موند."

مطالب بیش‌تر:

تاکتیک‌های جنگی داعش؛ منطبق با کتاب مقدس یا جنگ‌های صدر اسلام؟(بخش اول)

تاکتیک‌های جنگی داعش؛ منطبق با کتاب مقدس یا جنگ‌های صدر اسلام؟(بخش دوم)

تاکتیک‌های جنگی داعش، منطبق با کتاب مقدس یا جنگ‌های صدر اسلام(بخش سوم)

تاکتیک‌های جنگی داعش، منطبق با کتاب مقدس یا جنگ‌های صدر اسلام ؟(بخش پایانی)

خاطرنشان می‌کند، پیش‌تر "هرمز شریعت" مؤسس و مجری شبکه تبشیری "هفت" نیز به سؤال یک کاربر مسیحی درباره جملات خشونت‌آمیز کتاب مقدس، هیچ پاسخی نداده بود.

پیوند مفید:

الگوگیری رژیم صهیونیستی از کتاب مقدس برای "کودک‌کشی"

گفتنی است، یافته‌های پژوهش‌گران از وجود بیش از 1300 مورد خشونت در کتاب مقدس حکایت دارد و این در حالی است که مبلغان فرقه مسیحیت صهیونیستی با "شعار محبت در مسیحیت و ادعای خشونت در اسلام"، افراد را برای پیوستن به این فرقه ترغیب می‌کنند. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۸
انجمن رهپویان هدایت

نظرات (۳)

بر طبق کتاب مقدس مسیحیان، حیوانات بیچاره هم باید سنگسار شوند!
مگه ایران هم کلیسای عمانوئیل داره؟
پس چرا این مسیحیا همش تو شبکه هاشون میگن مسیحیت یعنی محبت اینجوری که شما نوشتین که آیات شونت بار تو کتاب مقدس زیاده؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی